Корабельний екшн Skull & Bones переробляють заново

Можливо ви вже й забули, але ще у 2017 році Ubisoft анонсували Skull & Bones — екшн про морські баталії. Спочатку ігротворці активно ділилися подробицями, а потім різко затихли і постійно переносили дату релізу.

Якшо вірити інсайдам, розробники намагалися зробити проект високої якості на рівні зі серіями Assassin’s Creed, Watch Dogs тощо. І саме це призвело до постійних перенесень. Так усе й тягнулося, поки Ubisoft Singapore не вирішили минулого року повністю перезапустити розробку.

Гру перевели на сервісну модель. Здебільшого автори проекту надихалися Fortnite. Тож контент у грі змінюватиметься за допомогою регулярних оновлень та дій спільноти. Також у межах перезапуску з компанії пішов творчий керівник Джастін Фаррен. Його замінить Елізабет Пеллен, яка раніше працювала над дизайном рівнів у Splinter Cell: Pandora Tomorrow та була режисеркою шутера XIII.

Читайте також

Керівник Drаgоn Age відкрив власну ігротворчу студію

Огляд Assassin’s Creed Valhalla [оновлюється]

Assassin's Creed Valhalla

Випадково оголосили нову дату релізу Far Cry 6

Far Cry 6

Що чекає на Immortals Fenyx Rising після релізу?

Immortals Fenyx Rising

Новий Тачанка епічно вривається у Rainbow Six Siege

Ubisoft Connect показує ваші досягнення за 5 років у незвичний спосіб

Стартує продаж артбуку Assassin’s Creed Valhalla українською

Оголошено системні вимоги Immortals Fenyx Rising

Immortals Fenyx Rising