Lenovo представляє результати дослідження поведінки та уподобань геймерів

Компанія Lenovo провела дослідження поведінки геймерів та визначила їхні очікування щодо комп’ютерів та іншого апаратного забезпечення для ігор.

Перші комп’ютерні ігри з’явилися завдяки ентузіастам, які знайшли нове застосування невикористаному до того потенціалу персональних комп’ютерів (ПК). Спочатку прихильниками таких ігор стали підлітки, у яких було достатньо вільного часу. Звідси і популярний досі стереотип про те, що основне ядро комп’ютерних гравців складають школярі та студенти. Проте, підлітки виросли, а індустрія ігор зросла разом із ними.

«Бізнес не повинен ухвалювати стратегічні рішення, базуючись лише на припущеннях про своїх клієнтів. Потрібно спілкуватись безпосередньо з користувачами, адже це єдиний спосіб по-справжньому зрозуміти їхні бажання, потреби та можливості їх задовольнити»

– коментує Діліп Бхатія (Dilip Bhatia), віце-президент із глобального маркетингу, досвіду користувачів та клієнтів Lenovo.

Під час дослідження компанія Lenovo опитала 7 800 своїх користувачів з усього світу. Його метою було дізнатись ким є сучасні прихильники ігор та які їхні очікування від ПК, якими вони володіють зараз чи матимуть у майбутньому.

Дослідження показало, що існує як мінімум п’ять різних груп комп’ютерних гравців. Компанія Lenovo описала їхні відмінності, спільні риси, а також сподівання щодо нових настільних комп’ютерів і ноутбуків. За словами Діліпа Бхатії (Dilip Bhatia), певні риси портрету типових гравців із часом змінюються, проте їхня пристрасть до потужних та зручних комп’ютерів залишається незмінною. Тому компанія продовжуватиме фокусуватися на створенні спеціалізованого апаратного забезпечення для ігрової спільноти під брендом Legion.

Ключові результати дослідження:

  • Топ-3 компоненти, які варто змінити в ігровому комп’ютері, щоб покращити користувацький досвід геймерів, – це обсяг пам’яті, центральний та графічний процесори.
  • 1 місце посідає графіка – це найважливіший атрибут хорошої комп’ютерної гри, на думку геймерів.
  • 7,5 годин на тиждень у середньому опитані проводять за грою.
  • 90% геймерів мають саме ігровий комп’ютер.
  • 24 роки складає середній стаж гри найстаршої групи геймерів.

Сучасні геймери – вже не діти, вони захоплюються іграми в середньому 14 років та встигли зробити це хобі частиною свого дорослого життя. Більшість витрачають на відеоігри близько 7,5 годин щотижня, 28% – більше 10 годин. Переважно грають вночі – на цей час доби припадає 69% від загального часу.

Створення та споживання ігрового контенту

Останні роки індустрія ігрового контенту переживає справжній бум, набирають популярності live-трансляції та відео на таких майданчиках як, наприклад, Youtube. Геймери – серед ключових споживачів такого контенту. Майже половина з них дивляться відео, де інші проходять відомі ігри. Youtube стає найпопулярнішою платформою для перегляду геймерських відео – його обирають 63% гравців, другий – стрімінговий сервіс Twitch™, який переглядають 44% геймерів, на третій позиції – Ustream® (33%). 11% геймерів записують як вони грають, а 57% із них мають власний канал.

Деталі про результати дослідження та більше інсайтів про геймерів можна знайти у збірці Next Gen Gamers: Beyond the Stereotype.


Також рекомендуємо переглянути нашу інтерв’ю з представниками Lenovo Україна котре ми взяли в рамках виставки CEE 2019.

Читайте також

Подробиці закритого E3 демо Cyberpunk 2077

Анонсовано сиквел The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Nintendo виграла E3

Nintendo E3 за версією PlayUA

Square Enix E3 за версією PlayUA

Lenovo Україна, що нового? Репортаж з CEE 2019

Lenovo Україна

Xbox E3 Briefing за версією PlayUA

Google Stadia — 9.99$ і купа приємностей

Популярне