Офіційно: Naughty Dog скасувала розробку The Last of Us Online
Naughty Dog обіцяла офіційний анонс мультиплеєрного спінофу The Last of Us у 2023 році, але натомість оголосила про остаточне закриття розробки, щоб зосередити час і ресурси на нових синглплеєрних іграх.
Ми розуміємо, що багато хто з вас чекали новин стосовно проєкту, який ми назвали The Last of Us Online. Казати таке нелегко: ми прийняли неймовірно важке рішення зупинити розробку цієї гри.
Наша мультиплеєрна команда почала пре-продакшн ще тоді, як ми працювали над The Last of Us Part II, створюючи гру, яка, на нашу думку, була унікальною й мала величезний потенціал.
Та з початком повноцінної розробки стали очевидними величезні масштаби наших амбіцій. Щоб випустити й підтримувати The Last of Us Online, нам довелося б залучити всі ресурси нашої студії для підтримки гри після релізу, що серйозно вплинуло б на розробку майбутніх синглплеєрних ігор. Отже, перед нами постало два шляхи: стати студією, зайнятою розробкою й підтримкою однієї гри-сервісу, або й надалі зосереджувати свої сили на однокористувацьких сюжетних іграх, які й здобули славу для Naughty Dog.
У нас у Naughty Dog є навіть не одна амбітна й абсолютно нова однокористувацька гра, над якою ми працюємо, і ми з нетерепінням чекаємо змоги розповісти вам більше, коли ми будемо готові.
Розробка The Last of Us Online тривала понад 4 роки — спершу це мало бути напівсамостійне доповнення до The Last of Us Part II, але Sony вирішила вкласти в розробку дещо більші ресурси, й створити самостійний проєкт, який завдяки мікротранзакціям міг би приносити гроші роками, як-от Fortnite чи GTA Online.
Утім, навесні цього року Bungie зробила попередню оцінку гри й доповіла Sony, що TLOU Online не зможе надовго втримати гравців і загалом не дотягує до високих вимог видавця. Тоді частину розробників перевели на інші проєкти, а саму гру нібито заморозили на невизначений термін до суттєвої переробки. Щоправда, Naughty Dog тоді запевняли, що нічого страшного, розробка The Last of Us Online триває, просто треба дати грі трохи часу.
Як бачимо, “трохи часу” все ж виявилося недостатньо.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля випустили гайд для вирішення проблем
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Full Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Роботи над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl тривають. Подробиці прийдешнього оновлення