Nvidia RTX 2080 Ti не впоралася з Shadow of the Tomb Raider

Журналістам німецького порталу pcgameshardware.de вдалося відзняти ігролад нової гри Shadow of the Tomb Raider на Gamescom 2018 у Кельні.

На показовому стенді гра працювала на щойно анонсованих відеокартах від Nvidia, а саме: RTX 2080Ti, з використанням функції проеціюванням променів у реальному часі.

Однак ця відеокарта не змогла утримати стабільну частоту кадрів у грі. І це зважаючи на те, що гра працювала не у 4К, а у звичайному FullHD. Журналісти також зазначили, що не знають точно, які були налаштування графіки. Скоріш за все — максимальні.

Як видно з відео, частота кадрів завжди постійно стрибає у діапазоні від 30 до 60 кадрів за секунду. Загалом, гра трималася на рівні 40 кадрів на секунду. Поки розробники не дали коментарів щодо цього і тому невідомо: чи це проблема оптимізації, чи нової лінійки відеокарт.

В офіційному трейлері Shadow of the Tomb Raider, розробники заявляли, що вона підтримуватиме технологію проеціювання променів, але її не буде у грі на момент офіційного виходу. Її додадуть у подальших оновленнях.

Вихід Shadow of the Tomb Raider запланований на 14 вересня для PS4, Xbox One та ПК.

Читайте також

Всього 8 слів і ви отримуєте RTX 2080 Ti у стилі Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Stadia стартуватиме з Red Dead Redemption 2 та ще купою крутих ігор

Square Enix бідна, мов церковна миша — PlayNews #359

Just Cause 4

Підсумки жовтня: RDR 2, Fallout 76, ACO і знецінення

Red Dead Redemption 2

Огляд Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider — Перші враження

Порадник ґеймера: Вересень 2018

Marvel's Spider-Man

PlayNews #339 — Valve, Nvidia…

GeForce RTX 2080

Популярне