Образ Венздей змінювався Дженною Ортеґою прямо в процесі зйомок
У нещодавньому епізоді подкаста «Armchair Expert», Дженна Ортеґа розповіла, що багато сценарних моментів серіалу «Венздей» настільки не мали для неї сенсу з точки зору персонажів, що вона була вимушена змінювати діалоги, не узгодивши їх зі сценаристами.
«Все, що робить моя героїня, усе, що мені доводилося грати, взагалі не мало сенсу для її персонажа. Її перебування в любовному трикутнику? Це не мало сенсу. Були моменти на знімальному майданчику, коли я навіть поводилась майже непрофесіонально у певному сенсі, коли просто починала змінювати репліки», – зізнається акторка.
Вона також поділилася, що очікувала від сценарію дещо більшої «чорноти», яка притаманна сім’ї Адамсів. Вочевидь Ортеґа хотіла зробити свою героїню Венздей більш об’ємною, ніж було на сторінках сценарію. Для неї бракувало певного зростання у кадрі, адже здебільшого вона була одноманітною.
У минулорічній дискусії для журналу Interview, акторка також розказала, що режисер Тім Бертон не хотів, щоб Ортеґа демонструвала якісь почуття чи емоції взагалі, граючи дівчинку-підлітка.
За великим рахунком, усі спроби Дженни Ортеґи поліпшити хід сюжету серіалу в кінцевому результаті спрацювали на користь, оскільки «Венздей» отримала чудові відгуки та поступилася лише «Дивним справам 4», як найпопулярніший англомовний серіал Netflix.
Нагадуємо, що очікується 2 сезон серіалу. Цікаво, чи вплинуть зауваги Ортеґи на динамічність образу Венздей у продовженні.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Nintendo спричинила закриття Ryujinx, останнього емулятора Switch
-
Sony зняла з продажу оригінальну Horizon Zero Dawn
-
Ану посунься, Civilization. Огляд Ara: History Untold
-
Колекція ремастерів усієї грецької саги God of War вийде в 2025 році
-
Sony скасувала майже всі свої ігросервіси, окрім мультиплеєрної Horizon Online