web analytics

Огляд Fallout Shelter

Автор: ALEGATOR Oleh

Напередодні виходу Fallout 4 хлопці із Bethesda розійшлися не на жарт. Справжнісінький Рip-boy для вашого телефона, колекційне видання із ядерною ракетою, копії гри за кришки від пляшок тощо. Це все дуже тішить фанатів серії, але не всі з них можуть дозволити собі витратити гроші на ці цяцьки. Тому Bethesda вирішила дати всім можливість збудувати свій власний Сховок у мобільній забавці Fallout Shelter. Давайте поглянемо на неї.

Хто не працює, той не живе

Щойно ви виберете номер свого Сховку (від 0 до 999) і переглянете коротке слайд-шоу-передмову, на екрані з’явиться відомий багатьом Vault Boy і почне вчити вас керувати підземним поселенням. Невдовзі з’являться перші жителі і вам необхідно буде відправити їх на добування ресурсів. І це логічно, адже де ще взяти необхідне, будучи ізольованим від навколишнього світу? До слова, ресурсів у грі три: електроенергія, вода і їжа. Від кількості ресурсів залежить настрій ваших жителів і кількість трупів у вашому Сховку. А продукти роботи людей (аж до запліднення і народження дітей) самі не збираються, потрібен контроль гравця. Плюс можуть статися набіги бандитів чи радіотарганів, тож треба буде оперативно кудись перекидати людей і давати їм зброю. Тому якщо у вас немає багато вільного часу — гра не зовсім для вас.

Вогонь, вода і мідні труби

В кожного вашого персонажа (навіть дітей) є певний набір характеристик — система SPECIAL, знайома нам за “крупнокаліберними” іграми серії. Всього характеристик 7, і кожна безпосередньо впливає на якості вашого підлеглого. Так, жителі із підвищеною кмітливістю найкраще готуватимуть їжу, тоді як більш сильні персонажі краще почуватимуться біля електрогенератора, а не на кухні. Таким чином грамотний гравець може досягти максимальної продуктивності і запобігти вимиранню свого Сховка, якщо правильно розмістить своїх підлеглих.

Звісно, характеристики можна поліпшувати. Для цього є спеціальні кімнати. Теоретично, так можна створити супермегакрутого жителя, що є трохи чітерно. Та Bethesda це передбачила, тож тренувальні кімнати коштують недешево, а саме тренування потребує чимало часу.

Кількість ліпше за якість

В грі, звісно, можна покращувати все. А в умовах нестачі робочих рук чи/і ресурсів ця функція стає доволі необхідною. Але покращення кімнат коштують немало, тож часто краще просто побудувати нову необхідну кімнату і перекинути туди жителів. Це і дешевше, і часто вигідніше. Проте що робити, якщо не вистачає робочих рук? У Fallout Shelter це не трагедія, адже завжди можна миттєво завершити виробництво. І за це навіть не треба платити. Не віриться, правда? Втім, така розкіш межує з небезпекою: пришвидшення збільшують ризик виникнення неприємних інцидентів у приміщенні, тож ви не зможете постійно користуватися цією функцією. Проте в екстренних ситуаціях пришвидшення незамінне.

Кохайтеся, дівчатоньки, та не з харизматичними

Розмноження — важлива складова гри. Адже якби населення Сховку не зростало, то він би довго не протягнув. У Fallout Shelter тему збільшення популяції обіграно доволі вдало. У кімнатах відпочинку персонажі різної статі можуть спілкуватися між собою, закохуватися і кохатися. Але й тут не все так просто. На імовірність того, що два жителя полюблять одне одного впливає їхня харизматичність. Якщо між характеристиками партнерів буде суттєва різниця — хтось когось відшиє.

Також нерідко трапляється так, що один і той же чоловік є батьком дітей від різних жінок. Іноді навіть доведеться спарювати дітей і їх батьків для росту населення. Ну а чого ви хотіли? Це суворі реалії життя в Сховку.

Ой, усі померли :(

Немає нічого дивного в тому, що, можливо, ви припуститеся якихось помилок під час розвитку Сховка, або й взагалі втратите всіх його жителів. Проте не варто сумувати, адже Fallout Shelter дає вам можливість загладити помилки минулого у нових Сховках. Одночасно гравець може мати 3 підземних поселення, що дає змогу паралельно використовувати різні стратегії, випробовувати різні напрямки розвитку і аналізувати власні помилки.

Зайду лише на 5 хвилин! Або 5 годин…

Одним із небагатьох недоліків гри є те, що, незважаючи на мобільність забавки, грати короткими сесіями в неї не вдасться. Постійно треба збирати ресурси, слідкувати за дослідниками у Пустці, тренувати і розмножувати жителів. Здається, ніби розробники забули, що роблять іграшку для смартфонів та планшетів, а не ПК. Тож люди із невеликою кількістю вільного часу не зможуть нормально грати в Fallout Shelter.


Fallout Shelter – доволі непогана, стильна, наповнена реалізмом та гумором трохи немобільна забавка, що припаде до душі і фанату серії, і тому, хто вперше про неї почув. Незважаючи на гору плюсів, гра має один суттєвий недолік: вона вимагає від гравця вагон часу. Тому якщо ви маєте його – можете сміливо завантажувати гру, а якщо ні, то ліпше пошукати іншу стратегію.

70

Варте уваги

Вдалося

  • любите Fallout
  • не любите Fallout
  • завжди хотіли мати своє підземне містечко.

Не вдалося

  • ненавидите стратегії
  • забуваєте годувати своїх домашніх улюбленців
  • зовсім не знаєте англійської

Жанри

Компанії

Платформи

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні огляди

Новий бюджетний король — Огляд механічної клавіатури 1stPlayer MK8 Lite Gateron Black Switch

Автор: Володимир Бортюк

1stplayer mk8 lite review 03

Ти не знаєш, як добре тобі може бути. Огляд на фільм «Шопінг»

Автор: Микола Єрьомін

Shopping

Виправдовує всі очікування. Огляд S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

87

Автор: Владислав Папідоха

S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

Acer розширює лінійку Android-планшетів Iconia Tab

Автор: PlayUA

p.ua.04 acer iconia tab p10 21 p10 21q 2

Настільний мінімалізм — Огляд настілки «Білий Замок»

Автор: Малютенко Михайло

Білий Замок

Іграшкова копія пам’ятного оригіналу. Огляд LEGO Horizon Adventures

65

Автор: PlayUA

lego horizon adventures 01

Тут недодали, там перегнули — Огляд Call of Duty: Black Ops 6

74

Автор: Владислав Папідоха

Call of Duty: Black Ops 6

Ергономічна еволюція чи повернення до витоків? — Огляд трекболу Logitech MX Ergo S

Автор: Володимир Бортюк

5 fix