web analytics

Overwatch 2 залишила своїх розробників без бонусів

Уже не перший рік у Blizzard існує традиція роздавати співробітникам бонус за фінансовий успіх їхніх проєктів.  Такий підхід був частиною кампанії по залученню розробників у розподіл доходів студії. Але в останні роки він змінився, тепер розробники отримують бонуси за результатами успішності проєктів над якими вони працюють, а не компанії загалом. Й ось цьогоріч творці Overwatch 2 залишилися без бонусів.

Нумо розбиратися як це працює. Двічі на рік Blizzard видає працівникам бонус залежно від того, як себе показала гра над якою ті працюють за останні кілька місяців. Перший такий бонус розробники отримують в серпні, за результатами першої половини року, а потім в березні — за другу частину фінансового року.

І якщо раніше бонуси отримували на основі загальних результатів роботи компанії, то зараз, після суперечки Blizzard та Activision це змінилося. Тепер бонус прив’язується до франшизи й, на основі її результатів, формується премія.

В Activision вважають, що люди, які займаються успішними проєктами повинні отримувати більше. Керівництво Blizzard вважало, що це хибна політика, адже тоді штат захоче працювати тільки на “успішних” проєктах. Коли ж бонуси ділили на всіх це питання навіть не ставало на порядок денний. Але горезвісний Боббі Котік домігся свого.

Відсутність бонусів у розробників дає прекрасну нагоду зрозуміти наскільки в Overwatch 2 великі проблеми. Оскільки, на відміну від першої, друга частина гри є безкоштовною — заробити на ній поки не виходить. А весь контент, що пропонували розробники, продавався з дуже низькими показниками. Звідси й почалися проблеми, через які частину команди було звільнено, а решта залишилася без грошей.

Змінити ситуацію в компанії має її новий президент — Йоганна Фаріс. Вона повідомила, що наразі вивчає всі деталі розподілу прибутку та інші непопулярні рішення, що були прийняті до неї.

Поки що не було прийнято ніяких рішень, оскільки я все ще освоююся на новій посаді та вивчаю всі питання, від яких залежить функціонування компанії.

Тим часом було вирішено повністю відмовитися від PvE-контенту та зосередитися на PvP, що, як вірять в середині Blizzard, має дати грі друге дихання. Сподіваємося, що відсутність бонусу та понурий моральний стан не стане на заваді роботі команди розробників.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Marvel Rivals стартувала в Steam з онлайном у 444 тисячі гравців попри технічні проблеми

marvel rivals

Розробники мультиплеєрного стелс шутера Deceive Inc. закривають студію

deceilve inc

Нова студія сценариста Mass Effect зупиняє роботу через рік після заснування

mac walters

Blizzard випустила Warcraft 1+2: Remastered з великим оновленням до Warcraft 3: Reforged

warcraft

Класичний режим 6v6 тимчасово повернеться в Overwatch 2

overwatch

Найкращий час для вриву. Огляд World of Warcraft: The War Within

world of warcraft screenshot 2024.08.25 13.08.59.11

Стало гірше, буде краще: Ubisoft оголосила фінансові результати за 6 місяців

assassin's creed shadows

Don’t Nod скоротила 20% штату і списала 31,6 млн євро на невиправданих очікування іграх

dont nod