web analytics

Payday 3 провалилася, але врятувала студію Starbreeze від банкрутства

Шведська студія Starbreeze виклала фінансовий звіт за 2023 рік у якому заявила, що попри значно нижчі продажі Payday 3 ніж очікувалось, був отриманий перший значний прибуток, починаючи з 2018 року, коли компанія опинилася на межі банкрутства.

Загалом Payday 3 приніс 45,7 млн доларів з релізу у вересні, попри наявність у підписці Game Pass. Для порівняння, минула частина за цей же рік заробила 18,5 млн доларів, хоча їй уже понад 10 років.

Нагадаємо, основною проблемою Payday 3 стала поламана система прогресії, прив’язана не до кількості награбованого (хоча в цьому й полягає суть гри), а до виконання челенджів. Тобто буквально за кілька годин гравці впираються в ситуацію, коли грабувати щось понад необхідний мінімум нема сенсу, намагатися грати по стелсу нема сенсу, бо гра ніяк за це не винагороджує… і зрештою, шанувальники серії зрозуміли, що грати в Payday 3 узагалі нема сенсу до обіцяного патчу, якого всі чекають ще зі жовтня. От і виходить, що Payday 2 в Steam досі щодня збирає під 36 000 гравців, а Payday 3 не може набрати навіть 1000.

Проте генеральний директор Starbreeze Тобіас Сьогрен впевнений, що Payday 3 має шанси на друге життя, оскільки студія готова приймати критику гравців та націлена на розвиток проєкту, щоб він зрештою виправдав очікування аудиторії. Команда розробників вже працює над різноманітними покращеннями і доповненнями, включно з давно обіцяним офлайн режимом.

Крім цього, у грудні минулого року студія анонсувала, що розробляє багатокористувацький ігросервіс на Unreal Engine 5 по всесвіту Dungeons & Dragons, Project Baxter, який планується випустити для всіх основних платформ у 2026 році.

Також нагадаємо, що минулого року Starbreeze почала фінансувати й видавати ігри сторонніх студій. Першою став роуґлайк-шутер Roboquest, розробники якого були задоволені співробітництвом та показниками успішності проєкту. 22 лютого вийде виживастик The Tribe Must Survive, а на початку 2026 планується реліз GodsTV, мультиплеєрного екшену в мультяшній стилістиці.

Більше новин стосовно ігор під видавництвом Starbreeze і подробиць розвитку Payday 3 обіцяють озвучити протягом цього року.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Творці метроїдванії Tales of Kenzera: ZAU хочуть створити власну Planescape: Torment

faopomfdslfafsdas

Поява Helldivers 2 на Xbox залежить лише від Sony, а не Arrowhead

helldivers 2

Hi-Rez Studios закриє Realm Royale Reforged і Divine Knockout в лютому 2025 року

realm royale reforged

Демоверсія українського шутера SAND має проблеми з серверами

SAND / арт

«Передусім веселий ігролад» — перші подробиці FBC: Firebreak від Remedy

fbc firebreak

Remedy анонсували FBC: Firebreak, мультиплеєрний спіноф Control

fbc firebreak

343 Industries перейменували в Halo Studios. Перші кадри технодемо Halo на Unreal Engine 5

halo

GSC Game World і Xbox презентували документальний фільм про створення S.T.A.L.K.E.R. 2

p.ua.war game

Популярне