Після 7 місяців офлайну ПК-сервери Dark Souls III знову працюють
У січні PvP-сервери трилогії Dark Souls на ПК було деактивовано через вразливість мережевого коду, що призвело до розгулу чітерів. До всього, через цю проблему зловмисники могли отримати доступ до комп’ютерів інших гравців.
У травні в Bandai Namco розповіли про наміри відновити роботу серверів, проте термінів тоді не назвали. Тепер же онлайн для третьої частини Dark Souls знову працює. Розробники запевняють, що планують повернути мультиплеєр і в інші ігри серії.
У березні на GitHub виклали аналіз цієї помилки. Її існування в Demon’s Souls не підтверджене, але оцінюється як «дуже ймовірне» (втім, цієї гри немає на ПК). У Sekiro вразливість присутня, але активувати її неможливо. Релізна версія Elden Ring такої проблеми не містить зовсім.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)