Початок другого сезону Halo Infinite «вибоїстий», як дороги навесні
Півроку потому, мультиплеєрна складова Halo Infinite все ще залишає бажати кращого і вихід другого сезону три дні тому поки не зміг цього виправити. Відповідаючи на незадоволені відгуки гравців, креативний директор Halo Infinite, Джозеф Стейтен, у Твіттері сказав, що реліз другого сезону пройшов гірше, ніж очікували розробники.
Гравці незадоволені тим, що розробники поправили геометрію деяких мап таким чином, що прибрали можливість реалізації особливо технічних стрибків. Це дещо зрізає можливий ріст навичок гравця і врівнює досвідчених гравців у Halo: Infinite та новачків. Тож мотивації тренуватися, щоб ставати ефективнішим, менше.
Також унеможливили окремі спідранерські техніки у самітній складовій гри, як от використання Pelicans (повітряний транспорт) для швидкісного пересування мапою.
Втім, це порівняно дрібниці. Переважна більшість скарг спрямована в бік купи багів, які додали з другим сезоном, все ще невисокої кількості контенту в грі, й досі сумного батлпасу та купи інших недоліків про які розробникам казали з самісінького релізу.
Старт будь-якого ігросервісу супроводжується купою схожих проблем, тож ми завжди нагадуємо, що оцінювати такі ігри в день релізу марна затія. Адже повністю проєкт розкриється десь за рік (а то й більше, якщо виживе) і тоді можна буде судити. Виходячи з відгуків ігрової спільноти, перші півроку 343 Industries втратили впусту, не особливо змінивши ситуацію на краще. Сподіватимемося, що наступні півроку студія збереться та зможе виправити невтішну ситуацію. Бо потенціал у гри чималий.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)