Прийшов час поговорити про вільну гру в Survarium. Вільна гра — це окремий ігровий режим, що поєднує в собі елементи дослідження, протистояння між гравцями і виживання у ворожому світі. Гравці зможуть виконувати завдання від угруповань, брати участь у випадкових подіях, досліджувати мапу в пошуках цінних предметів. У межах вільної гри у кожного гравця є лише одне життя, а смерть чигає на кожному кроці. Одна необачна дія — і ваш персонаж почимчикує просто до ігрового лобі, а все знайдене вами добро залишиться на локації. Гравці самі обиратимуть стиль гри: хтось захоче протриматися в живих якомога довше, а для когось метою буде набрати щоякнайбільше хабара і успішно покинути локацію на своїх двох.
Ігрова локація у вільній грі значно більша, ніж звична PVP мапа. На ній розташовані кілька великих об’єктів, які відрізняються за небезпекою і складністю проходження. Нові гравці в слабкому спорядженні не зможуть відразу досліджувати всю мапу. Найнебезпечніші ділянки будуть доступні тільки для гравців з найкращим спорядженням, а допуск до деяких областей вимагатиме проходження сюжетного ланцюжка завдань.
Час перебування на локації не обмежений, але кількість гравців, які можуть одночасно перебувати на локації буде незмінним. Ми хочемо зберегти атмосферу дослідження, а це можливо тільки, коли зустріч з іншим гравцем стане подією, а не пересічним явищем. Якщо хтось із гравців загине або покине локацію, то його місце займе новачок. Аби покинути місцину, гравець повинен прийти в одну зі спеціальних зон, розташованих на краю мапи, де йому буде запропоновано полишити гру.
Життя на локації йде своїм звичаєм і без участі гравців. Мутанти періодично нападають на вцілілих, а ті здійснюють рейди зачистки або б’ються між собою. Кожна з подій — це джерело побічних завдань для гравців. Обрана гравцями сторона може зрушити баланс сил на локації, і зробити виконання сюжетних завдань простіше чи складніше. Події та завдання на локації тісно пов’язані з сюжетною розповіддю. Так, перша локація режиму вільної гри буде повністю присвячена подіям першого сезону. І її наповнення буде змінюватися, залежно від того, як розвиватиметься сюжет Survarium. (Детальніше про розвиток сюжету ми розповімо в останній частині нашої розповіді).
Раз на 2:00 реального часу настає шторм. Приблизно за 15 хвилин до початку шторму, гравці отримують попередження і цієї ж миті на локацію перестають пускати нових гравців. За відведений час, вцілілі гравці повинні знайти притулок або покинути локацію, інакше вони загинуть. Після шторму на локації з’являється кілька дуже цінних речей. Ті, хто пережив шторм, отримують 10 хвилин фори в пошуку цих призів, після цього частина призів руйнується, і на локацію починають запускати нових гравців.
Режим вільної гри, як і інші режими, дає гравцеві можливість розвивати свого персонажа, отримуючи досвід, репутацію і гроші за виконання завдань та інших дій.
Крім того, на локації можна знайти предмети, які дадуть гроші, досвід і репутацію, але тільки у випадку, якщо гравець зможе покинути локацію, зберігши їх. При смерті всі знайдені предмети речі і можуть бути підібрані іншим гравцем.
Одним з важливих елементів стане виконання завдань. Гравцям доступні завдання трьох видів:
Сюжетні завдання видаються гравцям ще в лобі. Вони пов’язані з просуванням по сюжету і можуть бути виконані тільки в режимі вільної гри. Сюжетні завдання допускають декілька варіантів вирішення і додаються в гру в міру розвитку сюжету з оновленнями.
Другорядні завдання видаються від імені угруповання, з яким співпрацює гравець. Це завдання видається при вході на локацію, і зазвичай вказує на якусь побічну мету або спосіб вирішення чинного сюжетного завдання.
Понад те можливі випадкові завдання, які гравець отримує під час гри безпосередньо на мапі.
У режимі вільної гри немає ні союзників, ні супротивників. Відносини між гравцями залежать тільки від самих гравців. До того ж найчастіше гравці будуть отримувати «конкурентні» завдання. Наприклад: один гравець отримає завдання захистити табір, а інший — знищити його.
Один з найскладніших моментів — це битва між гравцями. З одного боку, ми не хочемо робити з гравців „термінаторів“, здатних витримати влучання зі снайперської гвинтівки в голову, з іншого боку померти від невидимого противника, про існування якого ти навіть не здогадуєшся — теж погано. Ми прийняли рішення відображати „лічильник контактів“, який показує, скільки інших гравців перебуває в радіусі приблизно 150 метрів. Ви зможете переглянути, які саме гравці розташувалися поруч, а також зв’язатися з ними.
Крім цього, кожен гравець в режимі вільної гри буде володіти показником „карми“. Якщо ти допомагаєш іншим, і взагалі молодець, то карма зростає. Якщо ти помічений в підлих діях, вбиваєш інших гравців — карма падає. Твою карму видно іншим гравцям. Ба більше, від неї можуть залежати завдання, які видають тобі, і завдання, пов’язані з тобою (наприклад, тебе можуть „замовити“). Карма зберігається між ігровими сесіями.
P. S. Наведені подробиці — переклад публікації з офіційного сайту Survarium, подається без змін. Про те, коли можна буде усе це побачити на власні очі, розробники не повідомляють, однак можемо припустити, що для обмеженого кола гравців режим вільної гри з’явиться вже цього року.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!