«Право на монетизацію потрібно заслужити» — вважає керівник Helldivers 2
Директор Arrowhead Йохан Пілестедт висловився стосовно появи технології DLSS і монетизації в Helldivers 2. Обидві відповіді можна заносити до золотого фонду цитат.
Я обожнюю DLSS та інші технології, які покращують продуктивність ігор, але коли доводиться обирати між якістю ігроладу з більшою кількістю контенту чи сучасними технологіями, пріоритети очевидні.
Якщо ви також подумали про відсутність бажання імплементували DLSS у майбутньому, то пан Йохан радше дав натяк, що технологію апскейлингу варто очікувати у майбутніх оновленнях — наразі для неї банально важко знайти час за нагальнішими покращеннями.
Крім цього, керівник Arrowhead сказав, що право на монетизацію власної гри потрібно заслужити і не перетворювати гру на pay-to-win, а скоріше зробити спосіб додатково підтримати розробників.
«Право на монетизацію треба заслужити» — я щиро в це вірю. Якщо люди хочуть підтримувати якусь гру, у них завжди має бути можливість, але ми ніколи нікого не примушували до цього.
Йохан Пілестедт
Helldivers 2 — цьогорічний феномен, продажі якого в десятки разів перевищили очікування студії та склали 3 млн копій усього за 18 днів, а сервери не витримували високий онлайн у перші два тижні, тому їх місткість довелося підвищувати з 450 000 до 700 000 одночасних гравців.
В Arrowhead планують активно та безкоштовно підтримувати гру найближчими роками. У мережі вже з’явилися перші злиті кадри ігроладу за меха, якого обіцяли додати з першими оновленнями.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля випустили гайд для вирішення проблем
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Full Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Роботи над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl тривають. Подробиці прийдешнього оновлення