Прев’ю Hard West
Отримавши до рук прев’ю-версію Hard West, я непомітно залип у неї на кілька годин. Хоч зараз не все відкрито і чимало приховано від очей, зрозуміло, що гра зроблена, як слід.
Не такий вестерн
У Hard West вестерн дещо не такий, як ми звикли бачити. Це дійсно важкі часи, коли смерть від простих, виліковних нині хвороб чи неможливість пережити голодну зиму або надто спекотне літо — звичайна річ. Часи, коли вас із легкістю міг несподівано підстрелити п’яний бандит і піти непокараним. Ніякої романтики, лише бажання вижити.
Подання сюжету цікаве і незвичне. Він розкривається не через діалоги, не через знайдені елементи в грі, як ото книги чи записи, опис предметів. Історію нам розкриває сама Смерть. Хриплуватим, спокійним голосом вона описує найдраматичніші події. Їй бо ж байдуже кого забирати.
У грі історія героїв сповнена трагедії, смерті та втрати. Вами рухає таке сильне бажання помсти, що навіть сама Смерть не може прибрати вас до своїх рук. А у світі котрому на кожному кроці чигає небезпека, де переплелися класичний вестерн з містикою, навряд чи слід очікувати легкого життя.
Музичне оформлення у грі передає атмосферу цієї безвиході настільки добре, що навіть, коли ваш персонаж абсолютно здоровий та має повні кишені набоїв, ви все одно вірите в те, що наступна мить для вас буде фатальною. Стане не початком чогось грандіозного, а просто миттю загибелі.
Знайома місцинка…
Графічно гра також пророблена до деталей. Усе дуже стильно і переконливо. Екстер’єр та інтер’єр будівель переданий доволі автентично. Дерев’яні меблі, припорошені пляшки з випивкою, мерехтіння вогників свічок. Поруч з будівлями — поїлки для коней. Пильні дороги з відбитками коліс та копит, порохнява рослинність, ще мить і ми не тільки повіримо в картинку, а й відчуємо запах, чи подув палючого вітру.
Hard West можна порівняти з Wasteland 2 та іншими схожими забавками завдяки постановці камери, котра дозволяє бачити все поле бою та полегшує прийняття тактичних рішень.
Борітеся і поборете
Бої відбуваються у покроковому режимі. Тривалість бою залежить від міцності супротивників, а вони регулюються складністю гри. Любителям швидкого проходження більше сподобається легкий рівень, якщо ж ви готові витрачати годину на проходження однієї місії, як у старих, добрих Commandos — важкий рівень саме для вас.
Нам дають можливість використовувати елементи оточення в якості укриття. Це не лише статичні об’єкти — дерево, лежача колода, стіл — з ними можна взаємодіяти — перевернути стіл, відкрити ляду криниці тощо. Це дозволить вам вберегтися від куль оскаженілого супротивника.
Крок за кроком
Є також і недопрацювання. Якщо ж у Wasteland 2 та Fallout 1, 2 тактичний режим пересування по локації вмикався, коли вас помічав ворог, чи ви самі його вмикали, то у Hard West ви постійно перебуваєте на локації в режимі бою. Навіть на великі відстані вам доведеться по черзі вказувати куди йти вашим персонажам. Якщо ж одиниць руху їм не вистачатиме для досягнення кінцевої мети за один маневр, вам доведеться повторювати ваші дії по 5-6 разів.
На глобальній мапі гри можете відвідати міста для поповнення запасів і пошуку пригод на свою п’яту точку. Що теж робить Hard West схожою з Wasteland 2.
Якщо ви затятий фанат шутерів від першої особи, поціновувач фотореалістичної графіки і не любите покрокових боїв — Hard West не для вас.
Аби дійсно насолодитися грою, перейнятися атмосферою і не шкодувати витрачених часу і коштів, ви повинні любити культуру й романтику вестерну, бути готовими сприйняти інший його бік. Тож, усім поціновувачам Вестерну, тактичних боїв та густої атмосфери рекомендую просто зараз відзначити червоним у календарі 4 листопада 2015 року, коли зарелізиться Hard West.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)