Прев’ю Heroes of the Storm
На ринок MOBA-ігор входить новий гравець! Врешті, компанія, завдяки продуктам якої і з’явився жанр БаМБА, випустила в ньому свою грульку і нарекла її Heroes of the Storm. Що ж в ній такого особливого? Чим вона відрізняється від інших подібних ігор? На ці, та інші питання я спробую відповісти в цьому прев’ю.
З хати по нитці
Бити одне одному пики будемо не де-небудь, а в Нексусі. Не знаєш де це? Ну, гаразд. Нексус — це дрібка світів, що перебувають у місці перетину трьох всесвітів Blizzard: Санктуарію (серія ігор Diablo), Воркрафт (Азерот, Дренор й Арґус) та Сектор Копрула (серія ігор StarCraft). Герої гри походять саме з цих трьох всесвітів, що лиш додає грі крутезності.
Адже вкрай цікаво спробувати Джимом Рейнором надавати підсрачників архангелу Тиріелю, або спостерігати дуель Мисливиці на демонів з ельфійкою Тирандою. Як вони це пояснюють? Є артефакт, що зветься Нексусом (оце так несподіванка!), що коли йому заманеться витягує героїв з їхніх світів просто до Зали Буревіїв.
Командна гра
Так, як би це дивно не звучало (читалось? виглядало?) у HoTS нас силоміць змушують активно співпрацювати з іншими людьми. Це розпочинається ще в лобі (не чолі, а lobby), бо зібрати команду, й навіть обрати героїв можна ще до початку пошуку гри. Для цього є перелік друзів, а якщо ж ти соціопат — нащо тобі командні ігри? не впадай у відчай! Маємо пошук гравців, котрі бажають приєднатись до гурту, або створили її й чекають на зацікавлених, або можна просто запустити пошук і натрапити випадкових гравців з випадковими героями, чого не раджу.
Качатись разом веселіш!
А окремо й не вийде! Адже одна з особливостей цієї гри — це спільний рівень для всієї команди! Тобто, якщо ти граєш в зіграній команді, то де-факто забезпечувати вас експою може навіть ОДИН досвідчений пушер, що шинкуватиме ворожих і лісових кріпів, доки ви будете зосереджені на вбивствах противників. Та у прутня два кінці, тож якщо ти в команді з випадковими напарниками, у яких паталогічне небажання працювати в команді, то бути біді.
Забудьте про асист, бо в цій грі просто відсутнє таке явище, натомість усі, хто хоча б якимось чином брав участь у вбивстві (навіть просто чхнув у бік ворога), отримують повноцінне вбивство, хоч той, хто був достатньо хвацьким (або підлим), аби завдати останнього удару, отримає більше досвіду, просто щоб відзначити його крутість.
Цілком нестандартною виявилася й системи прокачування вмінь і характеристик. Певні стати (здоров’я, швидкість руху та атаки, пошкодження й тощо) просто підвищуються разом з рівнем, тож забудьте про купівлю предметів і дилему „що ж мені купити“, але їх замінили інші важкі рішення.
Ахалай-махалай, що бажаєш, те й качай
Прокачувати тут вміння набагато цікавіше, ніж у інших подібних іграх. Адже замість того, щоб банально підвищувати їхні стати, Heroes of the Storm на певних рівнях дозволяє вибирати один з декількох перків, що додаватимуть вашому герою і його вмінням цілком нові властивості.
Покращення діляться на два типи: уже сяводня для вмінь і завтра додаткових властивостей. Так, більшість героїв можуть відновлювати здоров’я з атаки, тільки прокачавши цей перк (деякі мають цей ефект, як пасивне вміння). Також це дає грі суттєвий плюс у тому, що кожен може вибудувати героя на свій смак і стиль гри. А зараз я скажу те, що шокує як LoL’ерів, так і дотерів: майже всі персонажі у Heroes of The Storm мають два ультимативні вміння…
…на вибір. По досягненню десятого рівня можна вибрати котресь із них (лишень лузер Абатур не має такого вибору), а по досягненню двадцятого — ще й покращити його!
Мандруючи світами
Мапи у світі Heroes of The Storm мальовничі і різноманітні. Хоча й поступаються за розмірами своїм конкурентам, вони беруть своє завдяки суттєво пришвидшеному ігроладу. Розробники дали можливість поза боєм користуватися транспортом — швидкість пересування героя збільшується аж на сорок відсотків, що робить блискавичні ганки ще блискавичнішими!
Не слід забувати і про ліс, адже там теж чигає багато цікавого! Є три рівні складності потвор: легкі, складні і БОС. Окрім досвіду, після вбивства цих не дуже миролюбивих створінь, їх можна захоплювати, щоб вони чинили кривду противникові. Вельми цікаво спостерігати, як ворожа команда в поті чола б’є ґолема тільки для того, щоб ви зі союзниками, вилізши з кущів, надавали їм підсрачників й забрали ґолема собі.
Загалом зараз доступні п’ять мап:
Бухта Чорносерда: добрий старий пірат-зомбі постріляє зі свого кораблика по тому, хто менше заплатить.
Примарні копальні: мапа на дві лінії, зате, власне, з копальнями. На цій мапі за вбивства бідолашних шахтарів ми отримуємо черепи для будівництва могутнього ґолема, ціль котрого, знову ж таки, — надавати ворогам підсрачників.
Драконячий край: за захоплення святилищ можна вселитися в Драконячого Лицаря й запускати ворогів у небеса підсрачниками.
Проклята лощина: край, де править Найстарший Ворон — маразматичний старий, котрий розкидає по мапі дари, потім просить їх принести. Хто цього не зробить — отримає добрячу порцію прокльонів, котрі в цім світі мають властивість матеріалізуватися у підсрачники.
Сад жахіть: королівські сади, котрими править дивакувата королева Тінь. Вночі на її володіннях зникло чимало люду, не в останню чергу завдяки жахіттям, котрі там вештаються. Ті, хто пережив ніч, віддухопелив жахіття й зібрав достатньо насіння, отримають подяку від королеви у вигляді рослинного ґолема, котрий „модифікує плоть“ і вміє обертати ворогів на БУДЯКИ.
Наразі Blizzard готують ще три мапи: Небесний храм, Гробниця королеви павуків та Мапа в стилі Діабло, тож різноманітність оточення гарантована.
Heroes of The Storm вийшла більш ніж вдалою і попри те, що перебуває в стані технічної альфи, грається просто чудово. Тож чекаємо на нових персонажів, мапи та початок закритого бета-тестування, котре заплановане на 13 січня наступного року.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)