Розробка Hellblade зазнала труднощів
Студія Ninja Theory, відповідальна за такі ігри як Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West та DmC: Devil May Cry поділилася деякими подробицями щодо процесу розробки Hellblade.
Сьогодні у офіційному твітері студії з’явилися повідомлення про те, що на етапі “вертикального зрізу” (тобто поєднання механік однієї або двох невеличких ігрових локацій в демо, що дасть розуміння готовності гри до подальшої розробки), консолідації хлопці не досягли і вирішили розпочати виробництво заново. Через декілька хвилин ці твіти було вилучено, а буквально декілька хвилин тому на офіційному сайті гри з’явився новий блоґ з роз’ясненнями.
На сайті зазначено таке:
Ми хотіли б вибачитися за підняту нами сьогодні тривогу щодо процесу розробки Hellblade. ми хочемо бути більш відкритими до спільноти і інформувати її про кожен наш крок. У індустрії звикли, що процес розробки перебуває під міцним замком мовчання і до преси доходять звісточки тільки під час завершальних трьох місяців розробки. Ми ж хотіли відкрити цей процес від самого його початку.
Деякі ігрові ЗМІ встигли зробити свої висновки і написати, що розробка гри починається буквально з нуля, чим дуже схвилювали ігрову громадськість. Насправді ж, Ninja Theory рестартують тільки етап продакшну. Як написано в блозі далі:
Насправді ми вже пройшли етапи від концепту/прототипу/демо версії та повного розпланування гри і зараз перебуваємо на етапі продакшну, де маємо впевнитися, що гра повністю грабельна від старту до фінішу. А попереду у нас ще виправлення баґів та полірування гри.
То ж у підсумку можна зрозуміти, що все йде за планом і гра вийде, як обіцяно, до кінця 2016 року. Тримаємо кулаки і дивимось 11-й щоденник розробників, де можна побачити демо, про яке йшлося вище:
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!