Розробники ремастеру Tales of Symphonia вибачаються за його якість
Ремастер класичної японської ролівки Tales of Symphonia вийшов минулого тижня на PS4 та Switch, проте ще до релізу фанати були стурбовані тим, що на відміну від оригінальної версії на GameCube, ремастер матиме обмеження у 30 кадрів за секунду на обох платформах.
З моменту релізу гравці повідомляли про зламані текстури, надзвичайно довгі завантаження й незліченні вильоти. Зараз офіційний твіттер-аккаунт серії Tales опублікував декілька твітів, в яких визнав помилки та запевнив гравців у їх подальшому вирішенні.
Ми підтвердили, наявність проблем з ігровим процесом в актуальній версії гри. Наразі ми працюємо над їхнім вирішенням.
Щойно проблеми буде вирішено, ми повідомимо вас про оновлення. Ми надішлемо його з цього аккаунту, тому чекайте на інформацію. Просимо вибачення за незручності, спричинені нашим гравцям.
Tales of Symphonia – рольова гра з елементами екшену, випущена в Японії у 2003 році та в інших регіонах у 2004. У 2016 році порт з PS3 був випущений у Steam, тому кожен гравець може спробувати гру на ПК. А ось зараз ремастер проєкту добрався до PS4 та Switch у незадовільному стані.
Автор: Анатолій Грищенко
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
Доходи інді та високобюджетних ігор майже зрівнялися цього року в Steam
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)
-
Ghostwire: Tokyo та Witch It можна забрати безкоштовно в Epic Games Store