Розвиток героїв у Overwatch
На офіційному YouTube-каналі Overwatch було опубліковано відео, у якому директор розробки гри Джефф Каплан поділився думками та станом розробки системи прокачування у грі.
Станом на сьогодні, у розробці вже третя система розвитку героїв. Від першої ми відмовились через її дисбалансність у деяких моментах. Якщо порівнювати її із якимись іншими іграми — це буде World of Warcraft, або Heroes of the Storm. Тобто, один персонаж у руках різних гравців міг би гратись абсолютно по іншому, з унікальним набором вмінь. Нам довелось засвоїти один урок: Overwatch — динамічний шутер і доводиться враховувати багато нюансів. Поглянемо, наприклад на Heroes of the Storm, там гравцеві треба слідкувати за 5, максимум за 10 героями. У Overwatch навпаки, вам треба враховувати особливості кожного героя і це при тому, що тривалість матчу набагато менша і часу на роздуми у вас буде обмаль.
Друга ж система створювалась з урахуванням недоліків першої. Тут ми не планували давати всі карти у руки гравця. Модифікація персонажа зводилась до косметичних нагород. Кожен персонаж мав свій рівень і в залежності від цього автоматично змінювались його певні характеристики. Але під час тестування серед співробітників компанії ми зрозуміли, що ця система теж не набагато краща. Адже нерідко гравці жертвували загальнокомандним результатом, задля якихось власних ачівок. Словом, система вийшла провальною.
З іншої сторони, нами було вигадано багато цікавих косметичних нагород та досягнень, втрачати які ми не хотіли. Зараз ми працюємо вже над третьою системою розвитку, ми обов’язково врахуємо досвід попередніх двох. Нова система спонукатиме гравця постійно змінювати свого героя, не сидіти на місці. Ми розуміємо, що у кожного гравця буде улюблений персонаж, цього не уникнути. Тому, гра не буде обмежувати вас у грі за нього, якщо це не шкодитиме команді. – розповів Джефф Каплан.
Нагадаємо, що гра вийде восени 2016 року на PC, PlayStation 4 та Xbox One.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)