Сергій Мохов — ґейм дизайнер студії Remedy. Він запамʼятався ігровій спільноті як головний ґеймдизайнер Control. Нам Сергій розповів про свій карʼєрний шлях до Remedy та труднощі з якими він зіткнувся під час спроб потрапити до легендарної студії. Поділився особливостями прийняття іноземних працівників у фінських компаніях та труднощами, які супроводжують його в процесі вивчення місцевої мови. І, звісно ж, розповів чимало про Control загалом та свій внесок у проект. А також уникнув кількох питань щодо майбутніх проектів, бо поки все під NDA.
Приємного перегляду!
Comic Con Ukraine 2021
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Останні відео
Популярне
-
Дупи і контроверсія, або Як працюють подвійні стандарти
-
Що українські локалізатори ігор думають про нещодавню заяву Міністерства культури?
-
Грайте DayZ разом з українською спільнотою OutLife
-
«20 днів у Маріуполі» став першим українським фільмом, що отримав «Оскар»
-
Google презентували ШІ, який грає в ігри як людина