Щоденник розробників World of Warships — ігровий рушій
Компанія Wargaming випустила новий щоденник розробників World of Warships, з якого ми дізнаємося про те, як рушій BigWorld, який спочатку був розрахований на ельфів і орків, адаптували під корабельні баталії.
Рушій цей складається із двох частин.
- Перша — серверна платформа, яка використовується у всіх проектах Wargaming і дозволяє мільйонам гравців перебувати у грі одночасно. Саме на цій частині рушія обробляється механіка гри.
- Друга — клієнтська частина, яка відповідає за графіку, інтерфейс та інші ґеймплейні компоненти. У випадку з World of Warships розробникам довелося попотіти, адже для того, щоб оптимізувати гру, вимагалося щось серйозніше, ніж у випадку з танками. На відміну від останніх, кораблі бувають просто гігантськими, тож складна візуальна складова стала викликом для всієї команди.
До релізу гри залишилося не так багато часу, тож поспішайте прочитати наше прев’ю, щоб вирішити, чи вартує проект очікування.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)