Очільник Ubisoft переконаний, що Skull and Bones це АААА проєкт за $70
Вже наступного тижня багатостраждальний ігросервіс з 10-річною історією розробки та бюджетом у 200 000 000 доларів, Skull and Bones, потрапить до рук покупців по всьому світу.
Під час нещодавньої конференції в Ubisoft, генеральному директору Іву Гіймо поставили питання щодо справедливості цінника в 70 доларів, оскільки для цього жанру проєктів безкоштовна модель розповсюдження підходить в рази краще.
Ви побачите, що Skull and Bones повноцінна гра. Вона дуже велика і ми відчуваємо, що люди справді оцінять її масштаб і завершеність. Це справжній тріпл… квадрпул-ей проєкт, який плануються розвивати дуже довгий період часу.
Відповів Ів Гіймо.
Ubisoft вірить, що Skull and Bones стане її новою флагманською грою, на рівні з шутером Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, яку придбають мільйони гравців, а розвиватимуть роками.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Нова повноцінна частина Heroes of Might & Magic вийде в 2025, але розробляють її росіяни
-
Ринок портативок у 2024 році: що взяти, щоб не пошкодувати
-
DOOM: The Dark Ages значно повільніший за DOOM Eternal, але гравці цьому тільки раді
-
GSC Game World вважає, що переноси S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl були фінансово невигідним рішенням
-
Огляд Star Wars Outlaws (доповнюється)