Skull & Bones покажуть не раніше наступного року

Останнім часом про Skull & Bones доволі часто з’являються якісь чутки чи інформація від інсайдерів. Гра зараз йде доволі довгим і тернистим шляхом. Тим не менш розробники з Ubisoft не збираються її кидати, і активно продовжують роботу.

Нещодавно творча директорка проекту на ім’я Елізабет Пеллен розповіла трішки більше про гру та причини її затримки. За її словами ігротворці зіштовхнулися з певними труднощами, і їм довелося переглянути початкову концепцію.

Елізабет сказала, що їм просто потрібно більше часу. Творці гри хочуть зробити дуже амбітну і масштабну гру, і саме через це не змогли впоратися вчасно. Зокрема розробники довго не могли знайти відповідь на питання, як осучаснити класичну піратську історію. А ще як зробити захопливу пригоду та як виглядатимуть важливі та епічні моменти. Саме через такі моменти ігротворці вирішили переробити гру майже з нуля, що й потребувало додаткового часу.

Нас завіряють, що зараз у Skull & Bones все добре. Розробники знайшли потрібне, на їхню думку, бачення та взяли до команди потрібних людей. Щоправда, ділитися подробицями, скріншотами та відео ще рано ігротворці планують не раніше наступного року.

Читайте також

Керівник Drаgоn Age відкрив власну ігротворчу студію

Огляд Assassin’s Creed Valhalla [оновлюється]

Assassin's Creed Valhalla

Випадково оголосили нову дату релізу Far Cry 6

Far Cry 6

Що чекає на Immortals Fenyx Rising після релізу?

Immortals Fenyx Rising

Новий Тачанка епічно вривається у Rainbow Six Siege

Ubisoft Connect показує ваші досягнення за 5 років у незвичний спосіб

Стартує продаж артбуку Assassin’s Creed Valhalla українською

Оголошено системні вимоги Immortals Fenyx Rising

Immortals Fenyx Rising