web analytics

«Смертна кара» — щоденник розробки #6

Автор: Будеркевич Іван

Пора поговорити про ігрового персонажа. Що ж таке “персонаж” з боку розробки?

Не складно здогадатися, що персонаж, за який ми граємо — це, напевно, найскладніший компонент гри. Тут постійно слід враховувати цілу купу речей, особливо тих, які неможливо просто заскриптувати. До прикладу, всі знають, що стріляти в своїх у GTA 5 не можна. А у Far Cry взагалі в деяких місцях зброя ховається. Це якраз те, що слід перевіряти постійно та бути готовим до всього, що захоче зробити гравець. Тому на головного героя накладається купа різних умов та обмежень. Втім, почнімо спочатку.

З чого складається головний герой?

11111Головний герой (а в нашому випадку героїня), складається з півота, меша та камери. Півот — це точка, яку ми рухаємо. Стрибок, крок уперед, назад тощо — це все рух саме півота. Меш — це моделька головної героїні. До цієї моделі прикручений окремий анімаційний скрипт (блупрінт). За допомогою анімації створюється ефект ходьби, бігу, присідання. Іншими словами, сама анімація нерухома, рухається півот. Він пересуває меш, а вже в моделі спрацьовує відповідна анімація. Ну і швидкість півота підібрана так, що виглядає, ніби героїня сама ходить. Аналогічно зроблені біг та присідання. Змінюється просто швидкість півота та анімація. Крім цього, потрібно зробити деякі маніпуляції зі зброєю. Скажімо, коли ти біжиш швидко, втримати зброю важче й ефект від віддачі більший, а коли присів, то віддачі майже немає.

Життя, спрага, голод

Грати за безсмертну героїню круто, але нецікаво. Життя створюється дуже просто. Беремо змінну величину. На початку гри вона дорівнює 1 (саме один, через необхідність подальшої роботи з інтерфейсом, який в багатьох випадках сприймає число від нуля до одиниці). При кожному отриманні шкоди від неї віднімається якесь число (до прикладу 0.01), залежно від типу пошкодження. Після кожного удару йде перевірка, чи змінна менша чи рівна нулю. Якщо так, ініціюються смерть. Крім цього, у нашій грі присутні також спрага та голод. Тут все простіше. Умовне число має відніматися кожного кадру, якщо FPS менше 60. Чому так? Все просто. Люди які будуть грати на GTX 980ti можуть мати перевагу в тому плані, що в них нічого не зависає, а в кого ще є 2 нирки той під час фрізів буде далі продовжувати хотіти жерти та пити. В результаті вийде, що потреба в їжі та воді буде залежати від реального гаманця геймера, що аж ніяк не добре.

До речі, я раніше вже писав про систему пострілів. Та замітка дуже гарно доповнює цю.

До наступних зустрічей! Також, будемо раді читати ваші пропозиції на дошці trello.

«Смертна кара» — щоденник розробки #5

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Фредді Крюґер на пенсії: чи повернеться Роберт Інґлунд до свого легендарного персонажа?

Автор: Микола Єрьомін

Фредді Крюґер

Найпотужніші павербанки для геймерів: як залишатися на зв’язку під час гри

Автор: PlayUA

powerbank 03

Metaphor: ReFantazio — поради для найкращого початку гри

Автор: Олег Куліков

metaphor refantazio novo trailer

Усе, що треба знати про ремейк Until Dawn

Автор: Віталій Тарнавський

until dawn logo

Які бувають типи геймерів, і який ігровий ноутбук ідеально підходить для кожного з них

Автор: PlayUA

1920x1080 intel 01 01

Як підвищити продуктивність ноутбука без втручання в «начинку»

Автор: PlayUA

gaming laptop 01

Античіт не потрібен: Valve випустили оновлення для CS2 з брелоками

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.Зброярня cs2

Silent Hill 2, Call of Duty: Black Ops 6, Dragon Age: The Veilguard — Порадник Ґеймера: Жовтень 2024

Автор: Владислав Папідоха

lis de max caulfield hero shot 2