«Смертна кара» — щоденник розробки #7

Автор: Будеркевич Іван

Так-так, давно не було щоденників розробки. На те були певні причини, про які я зараз і розповім. Чесно кажучи, важко повірити що так багато роботи було зроблено за такий короткий час. Але про все по порядку.

По-перше, вже є перший трейлер “Смертної кари”.

Переглядайте і тисніть пальці догори!

А тепер до суті =)

11111По-друге, довелося змінити основну локацію гри. Ліс, звісно, — це штука красива, але й дуже складна для втілення. Щоби ліс здавався живим, а не бездушною декорацією, потрібна величезна кількість дерев, каміння, гілок, кущів та чимало іншого. І не просто накидати це все на купу, а доладно розставити, аби виглядало красиво, а заодно не навантажувало систему.  Тому, зрештою, я вирішив змінити ліс на каньйон. Він усе ж більш пустельний, а отже не такий клопіткий для нормального створення.

Крім цього, було створено систему печер. Це надасть додатковий шарм та площу для розвідки =)

2222
Скріншот з редактора. В грі печера буде виглядати так, як в трейлері.

Так, у печері багато грибів. Ні, я не наркоман =)

Також трішки змінена моделька Аліси. Вона тепер коротко стрижена. Прикро, але з hairworks я так і не розібрався =(

3333

Також зроблено біля 20 моделей різних зомбаків, аби зграї ворогів не були одноманітними. Доповнить це розмаїття система рандомного вибору анімації.

444 5555

Крім цього, було змінено сховище. Якщо раніше воно було статичною будівлею, де після входу всі дії були в інтерфейсі, то тепер в сховище можна реально зайти.

666666

Також з’явилася можливість змінювати одяг. Згодом у грі буде 4 комплекти вбрання, які, гадаю, вам припадуть до душі=)

77777

По факту, залишилося тільки зробити місії. Це найважливіший процес, без якого нам не бачити повноцінної гри. Far Cry 3 не був би таким класним без Вааса та Цитри. Хоча сюжет і досить банальний, але герої створюють те, що задумано. А що вам подобається в іграх?

«Смертна кара» — щоденник розробки #6

Останні статті

Ретро-огляд Sid Meier’s Pirates!

Автор: Андрій Нагорний

Sid Meier's Pirates!

Чого очікувати від Devil May Cry 5?

Автор: Володимир Вітовський

Devil May Cry 5 | DmC

Підсумки конференції EA на E3 2018

Автор: PlayUA

EA Play | E3 2018

GTA IV — найкраща та найгірша гра в серії

Автор: Олег Куліков

Grand Theft Auto IV | GTA IV

Огляд фільму «Темні часи»

Автор: Данило Зозуляк

Темні часи / Darkest Hour (2018)

Парадокс Абрамса. Роздуми про The Cloverfield Paradox

Автор: Володимир Вітовський

Частка Бога / Кловерфілдський парадокс / The Cloverfield Paradox (2018)

Чого чекати від Call of Cthulhu (2018)?

Автор: Анна Павленко

Call of Cthulhu (2018)

Результати 90-ї премії Американської кіноакадемії “Оскар”

Автор: Владислав Папідоха

Oscars