Sony назвала дати релізу багатьох ексклюзивів PlayStation. Без перенесень не обійшлося
З 11 до 14 січня проходить щорічна виставка CES, де багато провідних компаній світу демонструють свої новинки. Серед багатьох інших учасників виступали і Sony. Насамперед вони оголосили, що PlayStation 5 отримала найуспішніший старт консолі в історії, щоправда кількість проданих пристроїв загалу не повідомили, бо зараз темпи продажу PS5 в аналогічний проміжок часу стали найповільнішими за останніх кілька поколінь.
Усе це у своєму відеозверненні повідомив президент Sony Interactive Entertainment Джим Раян. Але найцікавіша інформація, безпосередньо для гравців, була в кінці відео і написана дрібний шрифтом. Там було зазначено орієнтовні дати релізу прийдешніх ексклюзивів Sony та інших проектів для PS5.
- Returnal — 19 березня 2021
- Pragmata — 2023 рік (хоча реліз планували в 2022)
- Solar Ash — Червень 2021 року
- Kena — Березень 2021 року
- Stray — Жовтень 2021 року
- Ghostwire Tokyo — Жовтень 2021 року
- Little Devil Іnside — Липень 2021 року
- Project Athia — Січень 2022 року
- Hitman III — Січень 2021 року
Нагадуємо, що з поданого вище переліку повноцінними ексклюзивами (принаймні, у перших кілька років) будуть лише Returnal, Ratchet & Clank: Rift Apart (вийде у першій половині року) і Horizon Forbidden West (у другій). Решта ж ігор з’явиться також на ПК одночасно або на кілька місяців пізніше за консольну версію.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Helldivers 2 зняли з продажу в Steam у понад 170 країнах і повертають гроші всім охочим
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Зворотна сумісність ігор, але не джойконів: нові подробиці Nintendo Switch 2
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails