Керівник Sony вважає, що треба активніше (і швидше) видавати власні ігри на ПК
Президент Sony Group, Хірокі Тотокі, під час останнього брифінгу з відповідями на питання акціонерів висловив думку, що ігровий підрозділ компанії може покращити показники прибутку, якщо буде активніше видавати ігри від власних студій на ПК.
Порівняно з минулими поколіннями, скорочення витрат у цьому консольному циклі дійсно важко досягти, зазначив Тотокі. Ціни на PlayStation 5 не знижуватимуться, доки компанія не знайде способи підвищити дохідність ігрового підрозділу.
Також пан Тотокі торкнувся теми ігор від власних студій і дав зрозуміти, що їх випуск на PlayStation 5 та ПК одночасно — це шлях уперед.
У минулому нашою ціллю було популяризувати консолі іграми від власних студій. Зараз же ми можемо працювати в синергії, оскільки якісний контент, вироблений нашими першокласними студіями, спроможний приносити більше операційного прибутку, якщо випускатиметься не лише на PlayStation 5, а й на ПК одночасно. Ми активно працюватимемо в цьому напрямку.
Говорить президент Sony Group, Хірокі Тотокі
Наразі ексклюзиви PlayStation добираються до ПК із затримкою мінімум у рік. Проте останній проєкт, виданий PlayStation Studios одночасно на PlayStation 5 та Steam, Helldivers 2, показав найкращі показники серед усіх ігор, які компанія випускала на ПК за весь час. Гра вже зібрала понад 270 000 пікового онлайну та розійшлася накладом у 1 000 000 проданих копій лише за 4 дні. Можливо, саме її успіх і наштовхнув пана Тотокі на роздуми більш активно підходити до мультиплаформності власних ігор за топ-брендами.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)