Творці Among Us не забули про обіцянки

Ще з листопада розробники з Innersloth почали говорити про майбутні нововведення: мапа-дирижабль, античіт, облікові записи. У грудні нам навіть показали трейлер ґеймплею на прийдешній мапі, але на цьому всі новини припинилися.

Ігротворці зрозуміли, що фанати занадто довго перебували без нових подробиць, тож вирішили дещо прояснити ситуації та опублікували новий запис у блозі. Перш за все, нагадали, що мапу Airship додадуть найближчим часом. Гравці зможуть обирати кімнату, де почати гру, отримають нові костюми та завдання, а також спробують вертикальний ґеймплей — у Airship з’являться сходи. Про облікові записи теж не забули. Innersloth хотіли б додати їх раніше, але хочуть довести систему до ідеалу. Для цього першочергово звертають увагу на модерацію та систему скарг. Про інші можливі нововведення поки не кажуть, але обіцяють найближчим часом відкрити дошку із планами розробників.

І наостанок Innersloth пояснили, чому ж гравцям доводиться чекати. За їхніми словами, несподівана популярність Among Us спричинила великі зміни в компанії. Два місяці пішли на реструктуризацію та пошук нових працівників і партнерів. Робота над версіями для Switch та Xbox теж забирає багато часу. Тим не менше, тривала розробка дозволить створити якісний продукт, тож очікування гравців буде виправданим.

Читайте також

ГРА РОКУ 2020 | PlayUA Game Awards

ГРА РОКУ 2020 | PlayUA Game Awards

Здобутки Sony й Microsoft, феномен Among Us, суд проти Apple — PlayNews 2020

Among Us

Indie World Showcase: всі несподівані релізи Nintendo Switch

The Game Awards 2020: переможці, світові прем’єри та нова Mass Effect

ТІКТОК та AMONG US, як “теорія поколінь” їх пов’язує? (ПАН КАРПАН)

Як Among Us та Fall Guys стали популярними? Огляд (Падон)

Among Us нарешті має анонімні голосування

among us

Розробники Among Us поділилися історією створення гри

Among Us

Популярне

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: