У Hitman 3 одночасно буде до 300 NPC на екрані
У червні цього року було анонсовано Hitman III — завершення трилогії World of Assassination про Агента 47. Тут на нас чекатиме ще більше цікавих місій за найманого вбивцю у нових обставинах. Проект обіцяє бути наймасштабнішим у серії, і щоб це можна було реалізувати, розробникам з IO Interactive допомагатимуть Intel. Про співпрацю розробники самі оголосили у своєму офіційному блозі.
Intel допоможуть оптимізувати прийдешній проект для комп’ютерів, у яких встановлено процесори з понад 8 ядрами. Також допоможуть розробникам і з іншими моментами оптимізації, а також у роботі над технологією VRS. Вона дозволить ставити у пріоритет ресурси відеокарти коли це буде потрібно. Усе це має допомогти заповнити локації у грі більшою кількістю NPC та різних об’єктів. Зокрема, одночасно на екрані може перебувати до 300 людей. Само собою, лише у відповідних локаціях. Зокрема, у нещодавно анонсованій місії в Чуньцині (Китай).
Також IO Interactive відносно нещодавно оприлюднили щоденник розробки, у якому розповіли чимало цікавого про створення гри. Зокрема нам показали та пояснили, як створюються анімації та локації. А ще розповіли про можливості та особливості рушія проекту.
Вихід Hitman III заплановано на 20 січня 2021 року. Вона вийде на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Nintendo Switch та Xbox One. На ПК проект буде тимчасовим ексклюзивом крамниці Epic Games Store, там, до речі, вже можна зробити попереднє замовлення.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!