web analytics

Вихідці з id Software та Naughty Dog заснували власну студію, що робитиме ААА ігри

Днями з’явилась інформація, що ветерани із Naughty Dog та Id Software заснували власну студію Emptyvessel, яка розроблятиме імерсивний шутер у науково-космічному сетингу за новим IP на Unreal Engine 5.

Головний офіс студії  у місті Остіні, штат Техас, але більшість співробітників працюють дистанційно по всьому світу. Керівник і ґеймдизайнер Емануель Палалік раніше був художником Doom Eternal, а головний операційний директор Гарретт Янг займав посаду генерального менеджера в id Softawe приблизно 5 років.

У команді розробників також є арт директор Алекс Пальма і керівник з анімацій Ріко Флорес. Алекс приблизно 7 років був художником в id Softawe, а Ріко працював у Naughty Dog над Uncharted 3, Uncharted 4 і був головним аніматором у Bioware.

Фінансувати проєкт взялися інвестиційні фонди Sisu Game Ventures та Raptor Group, а також Біл Мунк, співзасновник Tripwire Interactive, та Ден Бантінг, колишній співголова студії Treyarch.

Також керівник Emptyvessel дав невеликий коментар відносно мети студії:

Багато розробників ігор, наприклад я, починали роботу в індустрії як мрію, що одного дня зможуть втілити у реальність власні світи. У Emptyvessel ми впевнені, що здатні створювати ігри ААА-якості невеликими цілеспрямованими командами.

Великі компанії часто не помічали людей, які вкладають свою душу у створення цих світів, у нашій студії ми прагнемо змінити це для якомога більшої кількості розробників.

Емануель Палалік

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Анонсовано ремейк The Talos Principle: Reawakened, який вийде на початку 2025 року

talos principle

Пригодницький екшн Eternal Strands від вихідців із BioWare випустять в січні

eternal strands

Творці Lies of P розробляють науково-фантастичний горор на Unreal Engine 5

lies of p release window aug 02 18 23

Нова студія сценариста Mass Effect зупиняє роботу через рік після заснування

mac walters

Колишній керівник BioWare закрив власну ігрову студію без жодної випущеної гри

humanoid origin

BioWare зосередиться на Mass Effect 5, замість підтримки контентом Dragon Age: The Veilguard

dragon age veilguard

«Грандіозне повернення BioWare»: перші оцінки Dragon Age: The Veilguard

dragon age the veilguard

343 Industries перейменували в Halo Studios. Перші кадри технодемо Halo на Unreal Engine 5

halo