Wargaming збере у Києві представників ґеймдеву з усього світу
4С: Kyiv пройде 23-24 вересня у Києві — одному з найживописніших культурно-історичних центрів Європи, який за правом вважається не тільки офіційною, але і технологічною столицею України. Місце проведення конференції — «Мистецький Арсенал», культурно-мистецький та музейний комплекс національного і міжнародного маштабу, який розташовується на території Старої Печерської фортеці.
Оскільки конференція професіоналів у сфері розробки ігор не може обійтися без власне ігрового елементу, всіх учасників заходу чекає сюрприз, який організатори розкриють напередодні заходу.
4C: Kyiv стане першим кроком до створення міжнародної комунікаційної платформи для титулованих експертів, інді-розробників, маркетологів та представників ігрових ЗМІ. Кількість дійсно талановитих професіоналів, які сьогодні працюють з іграми, вражає. І ми запрошуємо їх усіх до Києва, аби продемонструвати свої напрацювання, обмінятися ідеями та досвідом та поговорити про майбутнє індустрії — Матіас Миллирінн, керівник підрозділу розробки Wargaming.
Конференція складатиметься з чотирьох секцій:
- People & Production (для менеджерів та лідерів у широкому сенсі слова);
- Technology & Design (Art, Development, Design, UX та багато іншого);
- Business & Data (все про бізнес-складову при оперуванні продуктом);
- Future & Disruption (майбутнє ігор та нові горизонти, які ще належить відкрити).
Захід буде цікавим та корисним найрізноманітнішим представникам ігрової індустрії — компаніям-розробникам та видавцям ігор; лідерам професійних спільнот, ЗМІ, орієнтованим на висвітлення подій світу ґеймдеву та розробникам програмного забезпечення. На конференції виступлять знакові фігури ґеймдеву з Європи та США, такі як Кейт Фуллер (Leadership Consultant у Fuller Game Production), Кріс Тейлор (General Manager / Creative Director у Wargaming Seattle), Тоні Уоткінс (General Director у російському підрозділі Electronic Arts) та Дженс Хілгерс (CEO у Dojo Madness). Послухати їх приїде понад 1000 спеціалістів зі всього світу.
4С: Kyiv — конференція для тих, хто не підлаштовується під зміни, а створює їх. Наша ціль — зібрати визнаних лідерів розробки ігор та надати їм простір для спілкування. Ми не будемо говорити про те, що відбувається зараз, нас цікавить те, що буде за 5 або 10 років.
Слоган конференції — Сreate. Сraft. Сommunicate. Сollaborate.
Create і Craft означає, що ми не просто розробляємо ігри. Ми їх створюємо, і робимо це із вогнем у очах.
Communicate. Секрет будь-якого успішного продукту — це не тільки захопленість, передові технології та певні знання. Це добре побудована комунікація, відкриті обговорення і горячі суперечки.
Collaborate. Об’єднаними зусиллями можна досягти багато чого. В тому числі і створити унікальний проект, який переверне усю індустрію.
Ми віримо в майбутнє індустрії і знаємо, як змінити її на краще.
Придбати квитки можна за посиланням.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)