Xbox пояснює звільнення у ґеймдеві «відсутністю зростання» в індустрії

Філ Спенсер звинувачує у звільненнях «відсутність росту» в ґеймдеві. Про це стало відомо в інтерв’ю виданню Polygon.

Гендиректор Xbox Studios пояснює, що відсутність зростання галузі змушує публічні компанії в ґеймдеві скорочувати витрати, що тягне за собою звільнення працівників. Також він розповідає таке:

От у нас є індустрія, яка, за прогнозами, матиме зменшення у кількості гравців та прибутку наступного року. З іншого боку, у нас є публічні компанії, яким треба продемонструвати своїм інвесторам зростання — чому би хтось прагнув володіти акціями компаній, якщо вони не будуть зростати? Якщо ви не збираєтеся збільшувати доходи, то витрати стають під питанням

Подібні роздуми пояснюють, чому Xbox все частіше випускає ігри своєї студії на конкурентних платформах, адже вони вбачають у цьому одну із можливостей зростання. Тим не менш, деякі розробники висловлюють свої сумніви щодо майбутнього консолі через низькі продажі в Європі.

Раніше ми розповідали, що Xbox планує свою портативну консоль.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Take-Two звільнила 600 працівників і закрила кілька неанонсованих ігор

take two

Electronic Arts звільняє 40 тестувальників Apex Legends

apex legends

Ubisoft продовжує звільняти працівників, щоб не відставати від ринку

star wars outlaws

Чутки: Цього тижня в Discord зʼявиться реклама

discord

Розробники скаржаться на недоцільність підтримки Xbox

xbox

Чутки: Xbox тестує власну портативку

xbox handheld

Творчий директор Battlefield покидає EA заради маловідомої студії

battlefield

Keoken Interactive, творці Deliver Us The Moon, звільняють 20% працівників

Deliver Us The Moon