Як би виглядав The Witcher 3 на першій PlayStation?
Завжди цікаво уявляти сценарії на тему “what if…”, де ті чи інші твори були б зроблені у реаліях геть іншого часу. Така цікавість особливо притаманна відеоіграм, адже карколомний розвиток ігропрому іноді дає тій чи іншій платформі менше ніж десятиліття на те, щоб завоювати серця ґеймерів. У часи першої PlayStation процеси були ще трохи повільніші, тож офіційно консоль протрималася на ринку 12 років – з 1994 по 2006 роки. Але це не заважає ентузіастам уявляти собі, як би виглядали сучасні ігри, якби їх випустили саме на цю консоль. І чомусь останнім часом все більше “дістається” такої пошани іграм від CD Projekt Red.
Третій “Відьмак” адаптований до умов PS1 смішний не лише полігонами, адже ігроладна складова у відео теж обіграна дуже “смачно”: Ґеральт буквально з усіма намагається пограти у ґвінт…
До того Андерс Люндбьорк, аніматор та розробник ігор зі Швеції, вже адаптував ігри польского гіганта індустрії до умов найпрогресивнішої консолі 1990-х. Його відео про Cyberpunk 2077 без перебільшення стало мемом, а багато хто констатує що баґів у такій версії все одно було б трохи менше, ніж у справжній грі незадовго після релізу…
От де баґів не буде точно, то це в артбуці Світ гри Cyberpunk 2077, який можна замовити тут.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)