Як Мік Ґордон та id Software зіпсували саундтрек Doom Eternal

Ми вже розповідали вам раніше про конфлікт Міка Ґордона з розробниками зі id Software. Тоді композитор написав, що навряд продовжить співпрацю з авторами Doom, після того, як фанати поскаржилися на якість зведення треків з Doom Eternal.

Тепер з’явилася версія самих ігротворців.  Минулий твіт пана Ґордона ґеймерська спільнота сприйняла так, неначе це розробники тисли на генія, заважали йому працювати та нав’язували непідйомні вимоги. А головний саунд-дизайнер студії так узагалі отримав у свій бік цілу гору образ, звинувачень та погроз. Виконавчого продюсера id Software Марті Стреттона така ситуація обурила, тож він вирішив відкрити решту подробиць, які Ґордон замовчав. У своєму відкритому листі на reddit  Стреттон повідомив, що Мік — крутий музикант, але він постійно зривав дедлайни. І це при тому, що ніхто не обмежував його творчу свободу, і за інтенсивну працю Мікові була призначена щедра компенсація.

Спочатку композитор мав підготувати альбом до початку березня, бо саундтрек мав стати частиною колекційної версії гри. Там мало бути мінімум 12 треків загальною тривалістю приблизно в 60 хвилин. Наприкінці лютого Мік повідомив розробникам, що не встигає, і попросив додаткові 4 тижні. Натомість композитор пообіцяв здати 30 треків. id Software погодилися і дали навіть більше часу, ніж Мік просив — шість тижнів.

Коли дедлайн наближався, у компанії всі були занепокоєні, що музикант знову не встигне, і попросили саунд-дизайнера Чеда Масхолдера зробити “запасний варіант” саундтреку на випадок, якщо у Ґордона знову щось піде не так. Пізніше Мік Ґордон надіслав 9 треків, але всі вони, за винятком одного, були спокійним ембієнтом, а не тим динамічним металом, якого так жадають фанати.

Тоді Марті Страттон доручив Чеду зробити повну версію саундтреку, та був інший нюанс — Мік мав у себе чисті версії семплів та окремих музичних партій, тоді як розробникам він надсилав уже оброблений матеріал. Як наслідок, Масхолдер в принципі не міг звести належним чином треки, але якось та й спромігся закінчити роботу за кілька тижнів, а у фінальну версію саундтреку Doom Eternal увійшли лише два треки, які повністю власноруч створив Мік Ґордон.

Після усієї цієї історії Мік Ґордон вирішив, що не працюватиме над музикою для доповнень Doom Eternal. Також композитор пообіцяв випустити “коректну” версію саундтреку.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Вихідці з id Software та Naughty Dog заснували власну студію, що робитиме ААА ігри

emptyvessel

Bethesda працювала над ремастером Fallout 3 та продовженням Dishonored

Fallout 3

Відомі ігрові компанії креативно привітали Bethesda з релізом Starfield

старфілд хало

Bethesda знову вмикає сервери для 20-річної гри

capsule 616x353 (1)

Quake Champions врешті покинула дочасний доступ Steam після 5 років розробки

quake champions

Джон Ромеро повертається до розробки шутерів

Джон Ромеро на Comic Con Ukraine 2019

Рок-зірка і ґеймер: помер Менні Чарльтон, співзасновник гурту Nazareth

Nazareth

У DOOM зіграли за допомогою… дискового телефона [відео]

doom 5589936