Як стати 3D-художником? / Інтерв’ю з Анною Беганською (Games Gathering 2020)

Наступне відео

Children of the Sun, Tales of Kenzera: Zau, Stellar Blade — Порадник Ґеймера: Квітень 2024

stellar blade

Як стати 3D-художником? / Інтерв’ю з Анною Беганською

Автор: PlayUA @playua

На Games Gathering 2020 ми познайомилися з Анною Беганською — 3D-художницею, яка вже встигла попрацювати над League of Legends, Darksiders: Genesis та The Ruined King. Анна розповіла нам про те, як потрапила в цю індустрію, про переваги й недоліки відсутності художньої освіти та про випробування, які чекають художників-початківців.

Інтерв'ю з Games Gathering 2019

  • David Brevik

    Слово творця: як було створено Diablo і що чекає серію далі?

  • Владислава Гладкова

    Героїв Mortal Kombat 11 малювала українська художниця

  • Mike Bodie / Майк Боді

    Таємниці озвучення Wolfenstein 2 (Games Gathering 2019)

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні відео

Children of the Sun, Tales of Kenzera: Zau, Stellar Blade — Порадник Ґеймера: Квітень 2024

stellar blade

ЗАМІНИВ МЕНІ ПК — Огляд ноутбука Acer Predator Helios 16 (PH16-71)

Acer Predator Helios 16 (PH16-71)

Симрейсер ділиться враженнями від Forza Motorsport (Андрій Ворона)

СИМРЕЙСЕР ділиться ВРАЖЕННЯМИ від Forza Motorsport (Андрій Ворона)

4A Games запрягають у російське ярмо — #PlayNews

4A Games запрягають у російське ярмо — #PlayNews

Чому Hogwarts Legacy — погана гра про Гоґвортс?

Якою МАЛА би бути Hogwarts Legacy

WWE 2K24, Dragon’s Dogma 2, Rise of the Rōnin — Порадник Ґеймера: Березень 2024

rise of the ronin ps5.large.jpg

Пів року без зарплати в Plazma Studio, або як “робити красиво” задарма

pn new 04 site

Про S.T.A.L.K.E.R. 2, ребрендинг VG Entertainment та долю Survarium: інтерв’ю з Русланом Діденком

Про S.T.A.L.K.E.R. 2, ребрендинг VG Entertainment та доля Survarium: інтерв’ю з Русланом Діденком