Як зміниться місто у Mafia: Definitive Edition?
Вчора на офіційному сайті Mafia з’явився допис, у якому розповіли, як зміниться Lost Heaven у рімейку першої частини серії. Основні риси міста залишаться на місці, але й нововведень буде чимало. Деякі з них з’явилися через нові стандарти левел-дизайну.
На відміну від оригіналу, тепер можна буде у будь-який момент виїхати у заміську місцевість. Раніше туди можна було потрапити лише в певні сюжетні моменти, і ще й треба було чекати завантаження. Деякі аспекти зробили більш логічними, наприклад, у центрі з’явилося більше хмарочосів, які відображають післявоєнний фінансовий стрибок.
Також місцями оточення змінили на догоду ігроладу, наприклад, з’явилися додаткові провулки для того, аби ви ховалися від копів. А ще таким чином додали варіативності у сюжетні маршрути.
Окрім цього, ігротворці зі студії Hangar 13 проаналізували, якими вулицями найчастіше їздять гравці й змінили розташування деяких завдань, щоби вам не довелося часто дивитися на одні й ті ж краєвиди.
Також автори рімейку попрацювали над тим, щоб місто змінювалося залежно від часу доби. Вдень на вулицях більше людей та таксі, а над фабриками стоїть дим. Вночі ж містом гуляє менше пішоходів і скрізь горять різноманітні вивіски.
Також ігротворці презентували повну мапу оновленого Лост-Гевена:
Нагадуємо, що реліз Mafia: Definitive Edition заплановано на 25 вересня для ПК, PlayStation 4 та Xbox One.
А ще нещодавно рімейк розкритикував один з авторів оригіналу, Даніель Вавра, і навіть порівняв одного з персонажів зі Шреком.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Що українські локалізатори ігор думають про нещодавню заяву Міністерства культури?
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Справжнє виживання — Огляд настілки Resident Evil 3: The Board Game
-
ГІ*НО: враження після проходження Skull and Bones
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails