web analytics

Єспер Кюд напише музику для Assassin’s Creed Valhalla

З кожним днем розробники Assassin’s Creed Valhalla з компанії Ubisoft розповідають про гру все більше і більше. Сьогодні ми розповімо вам чергову порцію новин про наступну частину серії ігор про асасинів. Але перш ніж перейти до нових подробиць, ознайомтеся з нашим відео про гру, якщо ви не зробили цього раніше.

Оголошено композиторів проекту

Розпочнемо з офіційного анонсу композиторів, які працюють над музикою до гри. Їх усього три: Єспер Кюд, Сара Шахнер та Ейнар Селвік.

Єспер Кюд працював вже працював раніше над серією Assassin’s Creed, саме він написав неперевершений трек Ezio’s Family для другої частини, мелодія з якого стала однією з візитівок серії. Востаннє композитор працював на серією у 2011 році, і лише зараз повертається до неї.

Сара Шахнер писала музику для Assassin’s Creed Unity та Assassin’s Creed Origins, а також для Call of Duty: Infinite Warfare і Modern Warfare (2019).

Ейнар Селвік — норвезький композитор, який має також написати чудову музику для гри, адже саме він працював над саундтреком до серіалу “Вікінги”.

Повернення до витоків

Розробники звернули уваги на механіки, які подобалися гравцям у попередніх проектах серії. Деякі з них повернуть у Valhalla у покращеному вигляді.

Таким чином у нас знову з’явиться можливість вбивати ворогів з одного удару, користуючись скритим клинком. Нас запевнили, що ми отримаємо цю фірмову зброю майже на самому початку гри і швидко навчимося нею користуватися.

Також до серії повертається соціальний стелс. Ми знову зможемо ховатися у натовпах людей, але цього разу ігротворці врахували той факт, що велетенський вікінг доволі сильно виділяється на фоні звичайних людей.

Окрім цього повернуться й інші можливості з ранніх Assassin’s Creed, але які саме, нам поки не розповідають.

Інші відомості про стелс

В один прекрасний момент наш персонаж отримає капюшон, як у справжніх асасинів. Ви самі зможете його надягти та зняти у будь-який зручний для вас момент. Завдяки цій механіці буде легше залишатися непомітним та ховатися у натовпах.

Тепер головний герой може прикинутися мертвим. На жаль нам не розповіли у яких саме ситуаціях ми зможемо це робити і як на це реагуватимуть NPC, але звучить цікаво.

Окрім багатьох інших способів, ми зможемо відволікати ворогів за допомогою свого ручного ворона на ім’я Сюнін. Роль цього створіння у попередніх іграх серії виконував орел, але на відміну від нього, ворон матиме більше можливостей.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Полагоджена Star Wars Outlaws вийшла в Steam разом з першим сюжетним DLC

star wars outlaws wild card

Ubisoft спростувала чутки стосовно Animus Hub для прийдешніх ігор Assassin’s Creed

assassin's creed animus hub

The Rogue Prince of Persia отримає глобальне оновлення з переробленим візуалом і новим контентом

the rogue prince of persia

Ubisoft відновила розробку скасованого PvE шутера Project U

ubisoft prokect u

На Ubisoft подали до суду через відключення серверів The Crew

crew

«Бути хорошою грою вже недостатньо»: керівник Assassin’s Creed розкрив причину перенесення Shadows

ac shadows

Стало гірше, буде краще: Ubisoft оголосила фінансові результати за 6 місяців

assassin's creed shadows

Анонсовано колаборацію S.T.A.L.K.E.R. 2 і Tom Clanсy`s The Division 2

p.ua.the division 2 stalker 2