Cyberpunk 2077. Перші враження від ігроладу

На Gamescom 2018 журналісти мали можливість пограти в демо-версію Cyberpunk 2077 від студії CD Project Red. Хоча гра ще не має точної дати релізу, розробники запевняють, що її вже можна пройти від початку й до кінця.

Повністю гру ще нікому не показували, адже треба покращити стабільність коду та виправити усі допущені під час розробки помилки. Тож журналісти діляться враженнями від однієї години геймплею.

Історія починається з того, що персонаж V відтягує штори. Світло пронизує усю кімнату й ми маємо змогу вперше подивитися на Нічне Місто: усе в неоні та металі, величезні хмарочоси, які стоять десь далеко, між різними видами доріг та алей.

Це перша квартира V, і вона є основною, поки ви не придбаєте інше майно в одному із шести районів гри. Апартаменти багаті на деталі, тане різняться багатством оздоблення. Саме житло розташоване у “мурашнику”, щось на кшталт комунальних квартир радянського союзу. Саме так Нічне місто бореться з житловою кризою майбутнього.

Виходячи з квартири, вас не змушують дивитися на чергові екрани завантаження. Замість того, головний герой одягає свою куртку, виходить і йде до великого промислового ліфту, який повезе його вниз повз спортивний зал, магазини та апартаменти.

Під час демонстрації ми минаємо занедбані фабрики, дамби та різні вулиці міста. Увага до деталей вражає: сотні різнопланових персонажів займаються своїми справами, поруч їздять автомобілі, розігруються кримінальні сцени, а також піднімається пара з каналізаційних решіток. Відьмак 3 мав деталізований світ, але створюючи Cyberpunk 2077, хлопці з CD Project Red перевершили самих себе.

Частково це пов’язано з новою перспективою — ви помічаєте більше деталей від першої особи, тому CD Projekt наповнили Нічне місто персонажами. Увесь натовп, що крокує вулицею — це різні люди, незважаючи на їх кількість. Розробники кажуть, що в кожного буде свій унікальний режим.

У кожної частини міста своя громада, яка має унікальну поведінку, і поводиться по-різному вдень та вночі. Райони, які є жвавими протягом дня, можуть бути порожніми вночі, що може вплинути на ваші справи у різних районах. Ми прагнемо зробити місто живим
Річард Борзимовський.

Оскільки Нічне місто — це глобальна столиця, ви зустрінете увесь цвіт нації. Це мультикультурний вузол, де докупи збираються абсолютно різні люди, що дозволяє розробникам сміливо заявляти, що у Cyberpunk 2077 ви зможете знайти будь-кого. Усе заради створення простору, «реалістичного міста», яке відчуває себе живим.

Цей етос поширюється навіть на інтер’єри, Над ними працювали декілька команд розробників, аби дотриматися однієї стилістики.

Ми хочемо переконатися, що кожну ситуацію можна вирішити по-різному, в залежності від можливостей гравця. Це, безумовно, виклик для нас, але ми створюємо дизайн рівнів навколо двох речей. Ми хочемо, щоби кожне місце було реалістичним. З іншого боку, ми також повинні реалізовувати всі геймплейні системи

Річард Борзимовський.

Розробники заявляють, що команда дизайну рівнів співпрацює з командою з розробки навколишнього середовища. Вони спочатку створюють основу: локація та що саме там буде відбуватися. І вже потім обидві команди працюють над тим, аби ця сцена чи це місце були гармонійно вписані в навколишній світ. В інших випадках сценаристи вигадували сюжет для локації, а команда дизайну рівнів їм у відповідь: «Агов, і як ми це все приліпимо до навколишнього середовища? Це ж нереально!».

Оскільки місто поділяється на різні райони, розробники намагаються надати кожному свій власний смак. Усі області у Cyberpunk 2077 матимуть різну архітектуру, рівень достатку, різних NPC та автомобілі. Якщо ви прислухатиметесь до «голосу міста», ви помітите, що деякі мови з’являються частіше в різних районах, і жителі кожного віддають перевагу різним жанрам музики.

Все це збільшує здатність відрізняти райони. Ми хочемо, щоби гравець відчував де він знаходиться, не дивлячись на мапу. Це велике місто, сучасні люди мають тенденцію використовувати GPS, але ми створюємо його у такий спосіб, щоби гравцеві завжди запам’ятовувалися локації, по яких він зможе орієнтуватися. Це не завжди величезна будівля, іноді це пагорб або гори з одного боку і море з іншого.

Річард Борзимовський.

Як і у The Witcher 3, коли ви вперше потрапляєте на Скеліге, ви розумієте, що в цій грі є щось більше, ніж одна велика локація. Cyberpunk 2077 також матиме багато цікавостей за межами Нічного міста та його численних внутрішніх вулиць.

Ми не розміщуємо невидиму стіну на межі міста, оскільки це повністю руйнуватиме відчуття цілісності всесвіту. Місто розташоване на Західному узбережжі, в Каліфорнії: є пустеля, може бути щось інше, і в нас море з іншого боку!
Річард Борзимовський.

У цілому, Cyberpunk 2077 і досі залишається загадковим. Хоча вже показали декілька трейлерів, артів та скріншотів, ми все одно не знаємо, що буде в середині. Залишається лише чекати.

Читайте також

Battlefield V чекає провал? — PlayNews #340

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 матиме таку ж систему квестів, як і The Witcher 3

Cyberpunk 2077

PlayNews #335 — Літня засуха

The Division 2

CD Project RED: “Розробка Cyberpunk 2077 просувається за планом”

Cyberpunk 2077

“Відьмак” святкує 10 років!

PlayNews #293 — Hellblade, Battleborn…

Cyberpunk 2077 матиме мультиплеєр як у Watch Dogs 2?

Над Cyberpunk 2077 працює більше людей ніж над The Witcher 3

Популярне