E3 2015: Electronic Arts — репортаж [повний]

Electronic Arts (корпорація зла у народі) на E3 мала невеличкий шанс, якщо не затьмарити попередників, то бодай гідно витримати виклик, кинутий високоякісними продуктами Bethesda чи різноманітною множиною посередніх ігор з-під крила Microsoft. Але як насправді склалися справи EA на E3 читайте далі.

Mass Effect: Andromeda

Конференція стартувала добіркою соковитих кадрів тизера Mass Effect: Andromeda, нової частини серії. Із тизера зрозуміло, що стилістика гри відчутно змінилася, можливо, цьому сприяла кантрі-музика на тлі. Також нам натякнули, що залишиться великий вибір світів, які можна відвідати, нікуди не зникне омні-пристрій, перестрілки залишаться такими ж хвацькими і яскравими, але ні про сюжет, ні про рольову систему, як і про ігролад гри нічого невідомо.

Mass Effect: Andromeda вийде лише наприкінці 2016-го року.

Need for Speed

Наступною в конференції була Need for Speed. Попри те, що це назва без цифр і підзаголовків — це не перезапуск, а радше зібрання усього найліпшого за всю історію серії. Динамічні запеклі гонки, нічне місто, переслідування поліцейськими і кастомізація автівок. Останнє дозволить буквально перезібрати ваш автомобіль. Автівку можна заточувати для 5 видів гонок.

У реальному ігроладі NFS були помічені справді значно розширені можливості видозміни автівки. Показаний заїзд був доволі видовищним і багатьма рисами справді нагадує усі улюблені частини серії.

Star Wars: Knights Of The Fallen Empire

Після цього було показано сюжетне доповнення до Star Wars: The Old Republic під назвою Knights Of The Fallen Empire. Буде розгалужений сюжет, нові персонажі, нові локації і планети. Усього більше, але чи виправдано це і чи буде цікаво? Залишається під питанням.

Інтриги додала заява про те, що ігор по Star Wars буде показано більше, ніж 2. Однак присутнім у залі було якось байдуже майже до всього, що показували ЕА, не втішилися вони і інтригою.

Unravel

Далі на сцену вийшов Матель Салін, який представив мистецтвокурва стильну інді-забавку Unravel. Unravel — це морока-стрибанка (puzzle-platformer), у якій гравцеві належить бути червоною ниткою, що зв’язує різні шматочки світу.

Гра поєднує близьке до реального тло, на якому доведеться вирішувати різні фізичні головоломки. Показаний ігролад вразив різноманіттям ситуацій, у які втрапляє в’язаний чоловічок Unravel. Виникає чимало асоціацій, які розвиває милий музичний супровід.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Зростати в масштабах і розважатися — під таким гаслом ЕА представили Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Презентація цієї гри на конференції ЕА містила трохи більше подробиць, ніж у Microsoft. Перед гравцями стоїть завдання відвоювати назад світ, захоплений зомбаками.

Однак зомбі не віддадуть свій край без бою і опиратимуться з усіх сил. Отже нас чекає той самий різнобокий кооператив. У зомбаків з’явилися завідні екзоскелети. На мапах побільшало переходів та інтерактивних об’єктів. Загалом усього побільшало, але не видно, за що грі дали нову порядкову цифру в назві, якщо це всього лиш доповнення і розширення.

PvZ:GW2 матиме соло-режим, а також спліт-скрін для двох. Усі ігрові режими будуть доступні і онлайн, і офлайн. Сервери оригінальної Garden Warfare після виходу сиквела ніхто не збирається закривати, тому хвилюватися немає причин.

Спорт-нудьга-спорт

У другій половині презентації глядачі ледь не спали, реагували на ігри ЕА дуже мляво, тому не виникало відчуття спілкування. Була гра в одні ворота — виступ до порожнечі. Просто ролик за роликом і жарти, з яких ніхто не сміявся. І націй хвилі розпочався розділ спортивних ігор: хокей, баскетбол, футбол, гольф… Усе, як завжди.

Правду кажучи, NBA Live 16 змогла зацікавити. Найбільше в ній вразили живі емоції гравців щодо різних подій під час матчу. Чомусь було зроблено наголос на можливість регулювати висоту кидка. Побачене ніяк не вказує на те, що такий вибір якось може впливати на результат гри.

Мобільний парадайз

Під час розділу конференції про мобільні додатки, було згадано про Star Wars: Galaxy of Heroes — ще одну колекційну карткову гру для мобільних пристроїв… пхе.

Також був показаний ігролад Minions Paradise — мобільну ферму про кумедних жовтих чоловічків-посіпак. Насправді нічого приємного і цікавого.

Пеле-Пеле-Пеле

На презентацію нової FIFA завітав сам король футболу Пеле. Вперше зала відчутно відреагувала на те, що відбувалося на сцені. Люди встали з поваги до великого майстра футболу.

Пеле згадав про свій візит до Лос-Анджелеса, де йому належало популяризувати європейський футбол. Йому це не вдавалося. Свої найскладніші голи Пеле вважає тим, що змушувало його рости над собою. Момент перед атакою, на його думку, — це мить складного вибору — як саме зробити вирішальний удар?

До виходу на сцену Пеле, презентація і так була не цукерочка, а підстаркувата легенда своїми флегматичними балачками посадив враження ще більше. Після сидячого виступу Пеле дивитися презентацію FIFA 16 не було вже ніякого настрою. Тим більше, що інновації в трейлері були присутні лише на словах.

Єдине, що справді нове у FIFA 16  — це додання жіночих моделей футболістів. Але як це впливає на ігролад?

Mirror’s Edge Catalyst

Розібравшись зі спортивними іграми, ЕА перейшли до показу нової Mirror’s Edge Catalyst (це нам здавалося, що вже розібралися зі спортивками).

Mirror’s Edge Catalyst — це по суті переосмислення першої частини, але у відкритому світі з вільним пересуванням. Фейт знову бореться з владою тиранічної корпорації під керівництвом Даніеля Крюґера. Гра вийде 23 лютого наступного року.

І після скромної презентації Mirrors Edge чомусь почалася бесіда про Madden NFL 16. Здійнявся шалений рев публіки, а потім виявилося, що то волав стадіон у ролику. Теж нічого нового і цікавого, але американський футбол шалено популярний у Штатах, тому серія живе і квітне.

Star Wars Battlefront

І на закінчення конференції ЕА глядачів потішили довгоочікуваним трейлером Star Wars Battlefront. Це був запис реального ігроладу цього багатокористувацького шутера. Як завжди, обіцяли усе, що й обіцяють типовим мультиплеєрним стрілянкам, але в сетинґу Зоряних війн і з відповідними технічними можливостями.

І на перший погляд творцям гри дійсно вдалося зберегти дух боїв із кіносаги про джедаїв і ситів. А побути в шкурі звичайного штурмовика чи повстанця — доволі свіжі враження.

Нам показали перехід від піхоти до важкого озброєння. Від боїв з ходячою технікою до перестрілок в повітрі над полем бою. Потішило те, що за кілстріки гравець може отримати Люка Скайвокера чи Дарта Вейдера і ці два персонажі можуть зійтися у запеклому герці на світлових мечах, доки довкола солдати розстрілюють одне одного.

На цьому, нарешті, все скінчилося. У підсумку можна сказати, що деякі показані штуки, як Need for Speed, Battlefront і Unravel — справді цікаві проекти, в які вже хочеться програти. Але підхід ЕА до роботи з аудиторією і геть невиразне подання матеріалу зіграло не на користь корпорації зла — це найслабша конференція Е3 на цю мить.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Олександр “Jeżyk_Olek” Масний

    ЕА,не налажай,дрібном’які ще витримали)

  • Вова Собко

    Поки ЕА досить гарно презентує свої проекти.

  • skookum

    #впершевсерії Мубот забанив мене за цитату з зоряних війн. Noooooooooooooooooooooo

  • skookum

    Battlefront, звичайно, круто, але могли хоча б анімації бігу переробити.

  • Олександр “Jeżyk_Olek” Масний

    от на всякий випадок надішліть їм перед наступною конференцією на Е3))може допоможе))))?

    https://www.youtube.com/watch?v=RqD-qtGrUNY

  • Traveler

    NFS хіба зацікавив, така собі ностальгія на новий лад :)

  • Ender

    Кантрі музика а тизері ME – це сильний удар по моїм яйолам, навіть якщо припустити що там вона чисто для представлення, чорт забирай, воно мене роздратувало.

  • GoGolMogol

    Unravel і Star Wars Battlefront варті уваги, інші ігри так собі.

  • Соболев Дмитрий

    Цікаво, про який різноманітний вибір світів та цікаві перестрілки йдеться? Цього у Mass Effect ніколи не було. Будь-який посередній шутер має цікавішу стрілянину. А дві з половиною космічні станції та декілька коридорних рівнів – це аж ніяк не великий вибір світів. Якщо все вищезгадане нарешті з;явиться, то всесвіт гри стане вартим уваги та буде існувати не лише у вигляді записів і діалогів.

  • Соболев Дмитрий

    Фейт така гарнюня ) І взуття кльоцке.