Перші враження — Lucius II: The Prophecy

Зло — непереможне. Не вірите? Ви — ґеймер, вас можуть перемогти? Ні! Ніколи! А отже, якщо ви граєте у Lucius II, то зло — непереможне, адже у цій забавці слід виступити на боці абсолютного зла.

Ми першовразилися цяцькою і ось, що з цього вийшло.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Вова Собко

    Олекса жаліється на відсутність підтримки ґеймпадів. Пам’ятаю ще рік тому. він не розумів. як можна бавитися в щось. що не є слешером та файтингом на джоях.

    • Покажи, де. Не пригадую.

      • Вова Собко

        Срімили якийсь шутер. Бордерлендс здається. Ти здається тільки-но прикупив геймпад. Але 100 відсотків, що називав гру в шутер збоченням.)

        • Було таке. А зараз я сказав щось протилежне? Хоча за той час я вже встиг пройти CoDAW з ґеймпадом. Тому знаю, що можливо гратися у шутери від першої особи з ґеймпадом. А пригоди просто обов’язково мусять підтримувати його.

  • ilior

    Не тре чипати “христианскіх вишиватників”, а не то буде новий Шарлі в христинському мотиві.

  • Олександр Xray_StyleZ Величко

    Як ви у таке лайно граєте?

    • А що у цій грі робить її лайном?

      • Олександр Xray_StyleZ Величко

        Крайня форма жорстокості як основа ігрового процесу.

        • В основі ігрового процесу — встановлення причинно-наслідкового зв’язку для досягнення мети. Головоломки з побутовими об’єктами. А крайня форма жорстокості — це лише контекст.

          • Олександр Xray_StyleZ Величко

            Крайня форма жорстокості це не лише контекст, а й ідея та мета цієї гри. А усі так звані “маніпуляції з побутовими предметами” націлені лише на завдання персонажам шкоди.
            P.S.: я абсолютно не розумію, як від такого лайна отримувати насолоду.

          • ilior

            егеж, де ти був коли робили всі частини GTA,manhaunt фільми типу Saw? Їдь до Австралії там такого немає.