Репортаж із турніру WoT «Основний калібр» від Wargaming

14 лютого у „сонячному“ Львові відбувся турнір «Основний калібр» із гри World Of Tanks, який організувала компанія Wargaming. І, звісно ж, PlayUA були у курсі всіх подій!

Увага до деталей

Турнір відбувався у центрі «Південний-EXPO». У павільйоні розмістили подіум із плазмовими та світлодіодними екранами для команд, які змагалися за участь у фіналі; зону особистого заліку із двома рядами комп’ютерів, де кожен охочий міг позмагатись із іншими і отримати за участь бонусний код; зону спілкування з розробниками… і також окрема локація була відведена для жінок і дітей.

Wargaming пояснює: „Ми прагнули зробити турнір відкритим для всієї родини: адже сьогодні неділя, тим паче день святого Валентина, а відривати чоловіків від родини — це негоже, тому ми вирішили організувати дозвілля і для прекрасних половинок наших танкістів“.

Ця ідея більш ніж спрацювала: жінки втішено посміхалися біля стелажів із перукарями-візажистами, пригощалися шоколадом від Львівської майстерні шоколаду, збирали браслети із намистинок. Діти малювали і стрибали на батуті — і все це було абсолютно безкоштовно. Утім, деякі дами приєднувалися і до змагань у особистій першості!

Також у перервах між боями ведучий закрутив вікторину, на котрій можна було виграти призи від організаторів, а також роздрукувати фото з Instagram собі на пам’ять.

На території турніру був окремий стенд для спілкування із розробниками, яких представляв Єгор Куреньов. Приємно було бачити представників мінської команди Wargaming.

На турнір з’їхалося близько 2 тис. танкістів, а всього у Львівській області зареєстровано близько 180 тис. гравців у World of Tanks.

У зоні особистого заліку зіграли близько 1 тис. гравців за день! Найбільший результат показав користувач Адам, який зіграв на танку Черчіль ІІІ, і знищив 7 танків за бій і набрав 2500 очок досвіду.

Турнір тривав із 12 до 17 години, але черга охочих зіграти в зоні особистого заліку зменшилася зовсім ненабагато.

Перебіг турнірних боїв

Усі команди, які представляли себе на турнірі, були любительськими і пройшли відбір онлайн. Деякі з них — Topovi Stvolu та Hard Team — поділилися із нами деякими враженнями про турнір: вони виявились вкрай позитивними. Команди були задоволені і залізом, яким забезпечували організатори цього турніру, і звуком, і єдине, що призводило до нарікань — це обстановка, яка була далекою від тієї зручної і затишної, яка супроводжує гравців WoT удома. Це ж зазначили і гравці, які виходили із зони особистого заліку.

Бої були і справді запеклими. Чого лиш варта ситуація, коли одна із команд вже на перших тридцяти секундах бою взяла базу і протрималась там до досягнення відмітки 55 (!). Уся зала завмерла у мовчазному здивуванні: „Невже команда візьме базу навіть без жодної жертви?“, але противники саме розпочали перестрілку і бій переріс у запеклий герць. Або ж, коли два танки команди оточили вже на той час єдиного на полі бою танка команди суперників, але через неповороткість ще хвилину не могли прицілитись і здійснити постріл у цього „останнього героя“…

Видовищність боїв, високу підготовку, стратегічність і тактику гравців, яких здавалось би, не слід було очікувати від любительського турніру, відмітив і відомий у СНД коментатор та стрімер Сергій Vspishka Карапетян. Порівнюючи турніри, він відзначив львівський етап як „достатньо сильний“

Дмитро Базилевич, (PR&Marketing manager Wargaming) спеціально для PlayUA пояснив, що на попередніх турнірах було навіть не 2 тис. „танкістів“, а відвідуваність досягала навіть 6 тис. осіб. У відповідь на запитання „Чи важко було організувати турнір такого масштабу?“ ми почули, що це було аж ніяк не легко, але Wargaming впоралася, і намагалась створити для львів’ян істинне свято.

На жаль, подробиці ґранд-фіналу все ще залишаються за завісою інтриги, і ще не відомо, чи буде Сергій Карапетян коментатором наступних півфінальних та фінальних баталій, але можна було впевнитись, що все-таки ґранд-фінал має бути ще видовищнішим і туди організатори скерують усі зусилля.

Деякі команди взагалі створювались лише для участі в турнірі, а деякі грали таким же складом уже впродовж кількох років. Не всі з них продовжують грати на інших турнірах, але заявляють про те, що не відмовилися би зіграти на такому турнірі іще раз.

Офлайнові ігри відбувались між чотирма командами:

1 місце: команда Hard Team.
2 місце: End West.
3 місце: команда Topovi Stvolu.
4 місце: команда United Gamers.

Наступні турніри-півфінали пройдуть у Дніпропетровську (21 лютого) та Запоріжжі (28 лютого). Ґранд-фінал відбудеться у Києві опісля проведення усіх півфінальних боїв, де зберуться всі переможці п’яти регіональних турнірів та команда-переможець онлайн-турніру.

На заході панувала отака атмосфера:


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Don Rumata

    По-моєму, гра вже десь рік тому пройшла свій пік і такі заходи покликані лише зменшити відтік гравців. Хто заважав їх проводити раніше, локалізацію зробити раніше – гроші то були та й кількість гравців була, якщо не така ж, то точно не менша?