162 000 000$ на смітник: The Callisto Protocol провалилася в продажу
The Callisto Protocol досі не щастить. Спершу Ґлен Скофілд почав виправдовувати понаднормову працю, потім огляди гри не дозволяли публікувати аж до самісінького релізу. Далі The Callisto Protocol дісталося на горіхи від спільноти: спершу за абсолютно жахливу оптимізацію (чи то пак її відсутність), а потім за кволу кампанію, дивну бойову систему й невигадливий дизайн рівнів. Гра, яку нам місяцями рекламували як “Dead Space 3 здорової людини” виявилася навіть гіршою за неї.
І ось днями виявилося, що The Callisto Protocol напрочуд погано продалася за цих півтора місяці. Видавництво Krafton сподівалося, що гра зможе продатися загальним накладом у щонайменше 5 мільйонів на всіх платформах — і такий результат компанія очікувалаотримати ще до осені. Тепер же апетити корейського видавця трохи вгамувалися — навіть 2 млн примірників до кінця 2023 року стануть для The Callisto Protocol неабияким досягненням.
Найсмішніше в цій ситуації те, що поруч із прогнозами продажів Krafton також оприлюднили й бюджет The Callisto Protocol, який склав 200 мільярдів корейських вон. У перерахунку на долари США сума все одно вражаюча — понад 162 млн доларів. І це лише на розробку самої гри, без урахування коштів на рекламу!
Для порівняння, розробка всіх трьох Dead Space навіть з поправкою на інфляцію склала трохи менше 130 млн $ (і з них найдорожчою виявилася друга частина), виробничий бюджет Cyberpunk 2077 склав 174 млн $, а за неповних 200 млн $ Rockstar розробили Red Dead Redemption 2.
Звісно, ігротворення — це недешеве задоволення, і бюджети ААА-ігор щороку стрімко зростають. Але де, де в The Callisto Protocol можна побачити тих 162 мільйони?
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!