Прев’ю Star Wars: Battlefront
Battlefiled, Call of Duty — ці вже традиційні для більшості гравців мультиплеєрні шутери вже давно посіли верхівку в топі мультиплеєрних баталій. Сотні виділених серверів, системи прокачок і налаштування, проактивний ґеймплей і яскрава графіка — саме ці складові вже давно винесли їх на п’єдестал пошани.
Але цієї осені на радість численним фанам „далекої-далекої Галактики“ і пострілялок у мілітарі sci-fi стилі з’явиться якщо й не конкурент, то принаймні тимчасова заміна, яка наповнить боями десятки або й сотні годин вашого життя — Star Wars: Battlefront.
Доступна кожному
Нещодавно щедрі розробники взяли й відкрили бетку Star Wars: Battlefront для всіх охочих (ох, же ж ці розроби — замість команди QA вже третій продукт поспіль їм тестять гравці).
Запустивши бету, кожен фан ЗВ пустить скупу сльозу ностальгії — адже вже на основному екрані його зустрічають такі знайомі Ті-винищувачі, штурмовики та повстанці… Саме це відчуття ностальгії супроводжуватиме Вас у грі.
Скелі, вода, сніг, знайомі місцини на Готі й техніка далекої-далекої Галактики виглядають, наче живі, і перенесені прямісінько з кіноплівки. Завдяки рушію Frostbite 3 — на сьогодні, це один із найгарнюніших мультиплеєрних шутерів на PS4, Xbox One і ПК. До того ж, як і в більшості ігор EA, Star Wars: Battlefront оптимізована так, що навіть на порівняно слабких ПК гра сяє барвами і спецефектами.
Коли ти чогось вартий
Стандартна формула Battlefield — біжи; отримай кулю; респаун; повтори це ще енну кількість разів — діє і у Star Wars: Battlefront. Тому 90% гравців у Battlefield 3-4 відчують себе, як удома.
Система прокачки Star Wars: Battlefront не сильно відрізняється від Battlefield. Отримуючи певну кількість досвіду за перемоги на доступних мапах, виконані місії та майстер-класи і кіл-страйки — гравець відкриває все більше можливостей для модернізації власного обладнання.
У Star Wars: Battlefront замінено складну розкладку із їхнього конкурента Call of Duty на спрощену систему. Гравцю дають єдиний слот під основну зброю і три слот-карти, куди можна втулити що завгодно по мірі відкриття — від гранати до джетпаку і снайперської однозарядної уберпотужної гвинтівки.
Слотові карти — це Ваша запорука успіху!
Тепер про рівні
На відміну від численних ММО, де справжню силу ви відчуваєте після довгих десятків годин прокачки, Star Wars: Battlefront набагато лагідніша до гравця. Вже за декілька годин активної гри, якщо ви хоч щось розумієте в шутерах, і не лізете у горнило бою на Готі — 4-5 рівні стануть вашими.
Бета дозволила потренуватися у трьох режимах:
- Самітне або кооперативне виживання супроти хвиль ботів на Татуїні;
- Гібрідний мод із deathmatch та боротьби за контрольні точки (дропподи) на Суллусі
- Епічна битва — відтворення атаки ходячих черепах АТ-АТ з фільму «Зоряні війни 5: Імперія завдає удару у відповідь» на Готі у режимі 20 на 20.
Для любителів швидкої нескладної прокачки є однокористувацький режим «Виживання» (Survival). У беті він має лише 6 із 15 обіцяних хвиль ворогів, і занадто легкий для проф-гравців.
«Дроп зона» звичайний собі режим команда-на-команду, де ви маєте захопити падаючі рятувальні капсули. Після захоплення 5-и капсул команда отримує перемогу. Розрахований цей режим на 16 гравців — по 8 на кожну команду. Як і очікувалося, старенький deathmatch — найбільш збалансований із наданих для бети режимів. Мабуть, він таким і залишиться після релізу.
Битва за Гот — вона ж «Атака Ходунів» — це справжні Зоряні війни! Яскраві, швидкі, масовані — саме те, що треба фанатам. Під завивання сирен збитих щитів АТ-АТ, знайомий звук Ті-винищувачів та музичні вставки із такого знайомого всім фанам звукового супроводу.
Цей режим найбільш незбалансований у беті і викликає певне занепокоєння стосовно балансу сторін у майбутньому релізі.
Адже 95 % всіх матчів на Готі завершуються перемогою Імперії. Правда ті 5 %, коли повстанці знищують обидві ходячі черепахи і заколотники святкують таку важко здобуту перемогу — ви отримуєте дійсне задоволення від гри.
А ще на цій мапі є герої. Хотіли відчути себе в ролі Люка Скайвокера? Будь ласка! Якщо пощастить і ви знайдете героїчне оновлення. А як Вам побути у ролі Дарта Вейдера і помститися цьому падавану-зраднику? ;)
Таке забуте старе… і баґи
У беті було помічено чимало баґів — оце так новина. Блимання моделей персонажів, провисання плаща, невідповідність влучань прицілюванням тощо. Втім на ігровий процес наявні помилки впливають не суттєво, а до релізу, будемо сподіватися, їх виправлять.
Трохи бісить, що точки відновлення у Star Wars: Battlefront абсолютно випадкові. Іноді мій персонаж падав прямісінько на голову імперських солдат і навпаки. Та найбільше це простежується із винищувачами — у мить виклику Т- чи Х-винищувача герой присідає і ми переносимся за штурвал цього літального засобу. Але контроль над ним отримуємо після декількох секунд анімації та перетину своєрідного кордону повітряного простору. У мить, коли ви таки отримуєте контроль, у Вас вже летить пачка ракет, плазмобомб та іонних пульсів з ворожих винищувачів, які чатують над точкою вашого спауну.
Оскільки, як заявили Dice, Star Wars: Battlefront не матиме своїх виділених серверів — це означає, що кількість хаків буде просто разючою. Не знаю як Вам, а мені не дуже хочеться зайти у матч після важкого робочого дня – і постійно дивитися на екран респауну мого героя, бо сервак заполонили чітери з автонаведенням чи іншими нечестивими штучками.
Фінальні нотки
Уже відомо про ще 5 модів, які будуть доступними у фінальному релізі: «Біганина за дроїдом»; «Вантаж»; «Удар», «Винищувальна Ескадрилья». Саме у «Винищувальній Ескадрильї» у своєму Т-винищувачі можна буде збити «Тисячолітнього сокола»! У Славу Імперії!
Але засмучує той факт, що нам вже наобіцяли купу DLC та сезонну перепустку за 50 баксів. Наразі гра не коштує стільки, скільки за неї просять, будемо сподіватися, що ґеймерів втішать анонсовані нові режими.
А ще подейкують, що це не бета, а альфа. Бетою ж буде основний реліз у листопаді. ;) Тож 17 листопада і перевіримо, коли Star Wars: Battlefront вийде для PS4, Xbox One і ПК.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)