web analytics

Новий рендер DayZ не вирішив проблем гри

fea7c91cbcd83e04bb761416601724c0

Розробники багатокористувацького зомбі-виживастика DayZ з чеської студії Bohemia Interactive поділилися із ґеймерами першою версією нового рендера для DirectX 11. Як людина, що придбала гру одразу по її виходу у ранній доступ, і не покладаючи надії сподівається на краще, можу сказати що рендер — далеко не основна проблема гри. Найбільший недолік DayZ — рушій, який не пристосований для динамічних дій, а все ж є рушієм для тактичного шутера з незручним керуванням. Друга проблема гри — жахливий мережевий код, який перекочував із ArmA 2 до наступних ігор компанії без важливих змін. Однак, на мою думку, шліфування технічної складової все ж таки краще, аніж додавання різного непотребу, на кшталт димових гранат та саморобних капелюхів.

Коментуючи показане, можу сказати що картинка стала трохи менш яскравою, як того і потребує справжній зомбі-апокаліпсис. Однак, у відео неодноразово наголошується, що це рання версія, яка ще навіть не готова до масового тестування.

Нагадаємо, що гра доступна у ранньому доступі Steam з 16 грудня 2013 року, повноцінний реліз заплановано на наступний рік.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Грайте DayZ разом з українською спільнотою OutLife

p.ua.dayz

Замість однієї дві: У вівторок анонсуються дві нові Arma, а деталі анонсу вже в мережі

Arma

Humble Bundle запустили набір з іграми Bohemia Interactive

Було закрито студію, яка займалася підтримкою DayZ

DayZ look for release date

Project xCloud і все що розказали на Inside Xbox

DayZ повернеться в Австралію!

DayZ

Vigor — щойно анонсований чарівливий постапокаліптичний шутер-виживастик на норвезьких теренах

Vigor

Що сталося з HotS? — PlayNews #350

Що сталося з HotS? — PlayNews #350