Як зробити Diablo на Unreal Engine 4 всього за тиждень
Нещодавно користувач під ніком Fat Dino вирішив показати наскільки легко та швидко можна зробити невеличкий клон всесвітньовідомої гри. Як ви здогадалися з заголовку, мова йде про гру Diablo. І відтворили її на рушії Unreal Enigine 4.
Звісно, за такий короткий проміжок часу просто неможливо і моделі для оточення зробити, і логіку написати, і реалізувати інші речі. Тож Fat Dino прибіг до використання безкоштовних наборів ассетів, зокрема Multistory Dungeons та Fantasy and Medieval Architecture Kit. У них було практично все, аби створити гру.
У 22-хвилинному відео розробник показав практично весь процес створення. Від чорнового варіанту та контролера персонажа, які він зробив у перший день — до готового проекту на сьомий день.
Всього у грі представлено три рівні: підземелля, селище та фінальна арена для битви з босом. Хоч все було зроблено на базовому рівні, але працювало як треба. З мобів випадає лут, а свого персонажа можна прокачувати і використовувати його спеціальні можливості.
Fat Dino досяг поставленої перед собою мети і продемонстрував, що за тиждень можна зробити непоганий проект. Звісно, якщо прикласти до цього зусиль.
Також дивіться
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails
-
Дені Вільнев таки зніме третій фільм «Дюна»
-
Зворотна сумісність ігор, але не джойконів: нові подробиці Nintendo Switch 2