AMD звинувачує Nvidia у поганій оптимізації Відьмака
Безкінечне протистояння гігантів в області комп’ютерного заліза породило ще один скандал в ігровій індустрії.
Нещодавно, запеклий критик технології Nvidia GameWorks та представник AMD Річард Гадді, в інтерв’ю, яке він дав порталу Ars Technica, звинуватив компанію-конкурента в погіршені оптимізації The Witcher 3: Wild Hunt на їхніх відеокартах.
Зокрема, Річард навів такі аргументи:
Ми працювали з CD Projekt RED зі самого початку. Протягом всієї розробки ми ділилися інформацією та деталізованими звітами. Однак, приблизно за два місяці до релізу гри, їм надійшов код GameWorks з HairWorks, і це повністю зруйнувало нашу оптимізацію. Наскільки мені відомо, до цього гра без проблем працювала на наших відеокартах, проте технологія Nvidia звела все нанівець, немов її спеціально ввели для досягнення цього ефекту.
Також Гадді додав, що Nvidia лукавить, заявляючи, наче їхній код GameWorks відкритий для розробників. В ході бесіди з CD Project RED було з’ясовано, що компанія-розробник не отримала доступу до коду, наслідком чого стало погіршення оптимізації гри.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)