EA таки планує ремейк усієї трилогії Dead Space. Наче хтось сумнівався
В успіху ремейка Dead Space (наш огляд) мало хто сумнівався ще до релізу гри. Матеріали, які демонстрували автори у процесі розробки, наочно показували повагу до першоджерела, увагу до деталей і всі переваги переходу на нові технічні рейки.
І схоже, що гарне прийняття гравцями й пресою оновленої версії дало нам шанс побачити ремейки Dead Space 2 і Dead Space 3.
Ймовірність цього підтверджує розсилка компанією EA опитувальників із вивченням настроїв аудиторії, чи ми цього хочемо. Ну звісно хочемо! Цю інформацію надав у своєму твіттері автор Gloomwood Діллон Роджерс, опублікувавши скріншот опитувальника.
Натяк на ремейк двох інших ігор серії залишили й самі розробники. У «Новій грі+» можна знайти аудіожурнал, в якому один із співрозмовників розповідає про початок роботи на космічній станції-мегаполісі «Мурашник» — саме там розгортаються події Dead Space 2.
Dead Space 2 була міцно поставленим бойовиком зі захопливою сюжетною кампанією, яка попри підвищення динаміки все ж не розгубила своєї лячності. Різниця між першою та другою частиною здавалася правильною еволюцією серії: спочатку працював Рідлі Скотт, а потім завезли для продовження Джеймса Кемерона.
А от із Dead Space 3 не все так однозначно. Перша третина ще трималася на звичному рівні, але після прибуття на Тау Волантіс горорних елементів ставало радикально менше, а відверто шутерних епізодів — усе більше. Додайте сюди недолугу систему крафту, яку ще й вбили мікроплатежами, перекіс у бік автоматичної зброї, дизайн рівнів і кількість ворогів, розраховані на кооперативне проходження тощо — і ви отримаєте яку-завгодно гру, але не те, чого чекали від нової частини пригод космічного інженера.
Тож коли справа дійде до ремейку Dead Space 3, ґеймплейних поліпшень там слід зробити набагато більше. Чи впораються з цим EA і студія Motive? Побачимо за кілька років, але хай там як, шанси отримати гідне завершення трилогії Dead Space (дарма що з другої спроби) таки суттєво виросли.
Автор: Андрій Бурик
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)