web analytics

Подробиці бойової системи Assassin’s Creed Odyssey

Нова бойова система Assassin’s Creed Odyssey кардинально відрізняється від попередніх ігор серії. Якщо у Assassin’s Creed Origins, події якої розвивалися в Єгипті, була система зі звичайною моделью супротивника і стандартними анімаціями атаки, то в новій грі нам покажуть цікавішу механіку.

Розробники з Ubisoft Quebec вдосконалили та розширили можливості бойових сутичок у Assassin’s Creed Odyssey. Вони повністю трансформували бої, ввели систему Hitbox, в якій головними є розрахунок часу для ударів і тактичне ухилення. Ви не зможете просто так блокувати щитом або зброєю будь-який випад. Тепер усе засновано на комбінаціях та контратаках.

Слід визнати, що це значний прогрес для Assassin’s Creed Odyssey. Хоча навички ваших ворогів покращилися й баталії стали цікавішими, усе ще є багато недоліків. Ви можете легко знайти єдину домінуючу стратегію або комбінацію, щоби вигравати битви.

Деталі бойової системи, вказані нижче, стосуються лише ближнього бою та відкритих сутичок:

Більше ніяких щитів. Тільки ухилення

У попередніх іграх серії ви могли втримати удар, натиснувши лише одну кнопку на геймпаді чи клавіатурі. У Assassin’s Creed Odyssey так не вдаться. Ви більше не можете заблокувати ворожі атаки або стріли — ви ухиляєтесь від них. Це змінює напрям бою, змушуючи вас приділяти увагу рухам ворога, а також пам’ятати про відстань між вами та вашим супротивником.

Ви залишитеся без щита, але у ваших опонентів він буде! Є сильний дисбаланс, який ви відчуватимете щоразу, коли оточені групою захищених ворогів. На щастя, у гілці розвитку персонажа є навичка «позбавити щита». Це допоможе вам зрівняти сили.

Протистояння стали різноманітними

У вас буде тонна спеціальних навичок, які ви зможете обрати персонажу та активовувати їх під час бою в Assassin’s Creed Odyssey. Найбільш яскравим вмінням у прев’ю «Одіссеї» є Спартанський удар, який дозволяє скидати ворогів зі скель прямо до підводного всесвіту. Але є ще кілька навичок, які ви зможете використовувати — наступальні та захисні.

Наприклад, одна з таких дозволяє уповільнити час і рухатися в сім разів швидше, ніж ваші супротивники. Це дає змогу нанести додаткову шкоду або вийти із зони ворожого удару.

Ви зможете вивчати до восьми навичок одночасно, і кожна з них коштує певну кількість балів вашого адреналіну, який тепер розділений на сегменти.

Тільки уявіть, який бойовий танець можна влаштувати, якщо грати на високому рівні складності, вивчивши та використовуючи абсолютно всі спеціальні бойові навички! Однак, не загравайтеся. Не забувайте, що адреналін має здатність закінчуватись.

Сутички з босами тепер складніші

У Assassin’s Creed Origins битви з босами не були дуже складними, бо ці «боси» схожі на підсилених звичайних ворогів. Тож стратегія бою нічим не відрізнялася від звичайних сутичок. Просто треба більше часу їх бити, використовуючи ті ж самі комбінації. Але в Assassin’s Creed Odyssey розробники багато чого переробили.

На відео ми бачимо Медузу. Так, ту саму героїню міфів. Однак це лише один бос, тож ми не можемо точно сказати, як розвиватиметься бій загалом. Та навіть однієї баталії вистачає, щоби сказати: “Так, це прогрес”.

Медуза має різні атаки та етапи боротьби. Вона намагається сповільнити вас своїм огидним поглядом, а потім породжує кам’яних солдатів, які атакують героя. Також Медуза продовжувала нападати, використовуючи лазери, хоча в неї з’являлися кам’яні солдати.

Така боротьба кидає виклик вашим умінням. Це саме те, що ви хочете від боса: тест на все, що навчилися виконувати при використанні різних систем гри.

Не впорався? — спробуй ще раз!

Це не стосується напряму бойової системи, але якщо ви вирішите, що є інша тактика або захочете використати інші навички — все у ваших руках! Ви можете повністю змінити усю гілку вмінь свого героя і спробувати “перебудувати” його з нуля!

Це величезне доповнення, яке дає можливість експериментувати та витрачати свої бали на інші навички, які можуть бути корисними для тієї чи іншої ситуації на полі бою.

Висновки

Бої в Assassin’s Creed Odyssey стали в рази кращими, ніж в Assassin’s Creed Origins. Потрібно більше думати, і вам треба дуже швидко приймати рішення, яку саме тактику використати в певний момент. Тепер ви можете власноруч керувати стратегією битви, а не просто натискати кнопки, аби вбити всіх навколо.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Ubisoft спростувала чутки стосовно Animus Hub для прийдешніх ігор Assassin’s Creed

assassin's creed animus hub

Cимулятор альпініста Cairn вже називають вертикальним Death Stranding

cairn

Помер Пітер Ренадей, зірка мультсеріалу Teenage Mutant Ninja Turtles, Assassin’s Creed, Dragon Age та Gears of War

p.ua.Пітер Ренадей

Трощи, ховайся і з песиками грайся: нові подробиці ігроладу Assassin’s Creed Shadows

assassin'screedshadows15

Дивіться Ubisoft Forward українською разом із PlayUA

Ubisoft Forward 2024

Дивіться презентацію Ubisoft Forward разом із PlayUA усього через 7 днів

p.ua.ubisoft forward

Жаба в колодязі не знає нічого про море: приховані деталі першого трейлера Assassin’s Creed Shadows

Японська Assassin’s Creed Shadows вийде в листопаді [трейлер]

ac shadows

Популярне