Drope.me — місце, де розробники та стрімери отримують те, чого бажають
Кожного дня ряди стрімерів збільшуються у геометричній прогресії. І це не погано, адже кожен може знайти для себе контент, який йому до вподоби, тим більше, що тематик та ігор також стає все більше. Чого не так багато — якісного контакту між розробниками та споживачами (стрімерами), який би дозволив обом сторонам отримати те, чого вони хочуть. Так було раніше, тепер є Drope.me — місце, де всі отримують бажане!
Drope.me — українська інфлюенсер-маркетинг платформа, яка об’єднує ігрові компанії, стрімерів та їхні спільноти в перфоманс-маркетинг кампаніях. З новаторським баченням і вдосконаленими функціями Drope.me прагне змінити підхід до ігрового маркетингу.
Платформа пропонує видавцям та розробникам залучати до своїх проєктів велику кількість стрімерів, аби популяризувати його у спільноті. Що стосується самих контентмейкерів — то це можливість для них монетизувати свою діяльність та закладати фундамент для майбутніх колаборацій.
Ми прагнемо до майбутнього, в якому ігрові компанії та мікрострімери гармонійно співпрацюватимуть у win-win сценаріях. За допомогою нашої платформи ми хочемо розширити можливості ігрової індустрії, змінити ландшафт ігрового маркетингу і сприяти утворенню плідних партнерств в ігровій спільноті.
говорить CEO і засновник Drope.me, Дмитро Охрімчук
Після того, як платформу перезапустили, вона отримала нові можливості. Все для того, аби користування нею стало якомога простішим:
- Можливість запускати перфоманс-маркетинг кампанії за допомогою сотень або тисяч стрімерів одночасно.
- Платити лише за реальні результати. Наприклад, компанія може поставити завдання «Стрімити гру на Twitch протягом трьох годин» і встановити власну ціну за це, разом із необхідною кваліфікацією стрімера. Drope.me автоматично відстежуватиме виконання завдання та його релевантність, що подадуться в кампанію.
- Тепер можна взаємодіяти з понад 17 000 Twitch-стрімерів, що допоможуть масштабувати вашу кампанію.
- Доступна маркетингова аналітика в режимі реального часу, щоб оптимізувати ефективність кампаній.
Тут стрімери зможуть не тільки заробляти, але й отримувати доступ до найновіших ігор, що дозволить створити тонни нового контенту для аудиторії. А це, у свою чергу, дозволить напрацювати зв’язки для подальшої співпраці, що неодмінно приведе до їхнього прогресу та нових висот!
Про глядачів ніхто не забував. Всі вони (ми з вами) зможуть заробляти бали, що конвертуватимуться у грошові нагороди або подарункові картки. Така собі “win-win” ситуація для стрімерів та їх аудиторії. Все це завдяки Drope.me.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)