Грати в Ghost of Tsushima стане легше… або важче
Граєте у Ghost of Tsushima, але вам здається, що вороги занадто слабкі та немає жодного виклику? Чи може навпаки, вважаєте бої занадто важкими та хочете трохи розслабитися? Що ж, розробники вирішили вас потішити та в патчі 1.05 додали ще два рівня складності: Lethal та Lower Intensity.
Режим Lethal зробить зброю як ворогів, так і головного героя ще більш небезпечною та вбивчою. Самі вороги стануть агресивнішими у бою, а також помічатимуть вас швидше. Щоби зробити гру ще важчою, часу на те, щоби ухилитися чи відбити ворожий удар, також стане менше.
Lower Intensity збереже дух боїв у Ghost of Tsushima, проте зробить їх трохи простішими. Перш за все, на відміну від режиму Lethal, у ворогів піде більше часу на те, щоб помітити вас та здійняти тривогу. Деякі з атак, які зазвичай неможливо було заблокувати, тепер можна буде відбити. Вороги розриватимуть свої комбо після того, як поранять вас, а при використанні “рішучості” для лікування вас не атакуватимуть.
Якщо ви досі не певні, чи придбати вам Ghost of Tsushima, Віталій Тарнавський вже встиг вдосталь пограти та написати детальний огляд гри, з яким ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://playua.net/dykyj-shid-oglyad-ghost-of-tsushima/
А ось, до речі, новий відео ролик від Sony, в якому зібрано відгуки преси про Ghost of Tsushima, де також засвітились і ми.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails
-
Усе, що зараз відомо про Call of Duty: Black Ops V
-
Зворотна сумісність ігор, але не джойконів: нові подробиці Nintendo Switch 2