Повний крос-плей у Rocket League з’явиться наступного року

Однією з проблем кросс-плей системи у Rocket League є те, що гравці на різних платформах не можуть попередньо зібратися в групу та запустити пошук матчів, бо наразі існує два різних крос-плеї: ПК + PS4 та ПК + Xbox + Switch. Для вирішення проблеми розробники із Psyonix вигадали систему RocketID. Вона дозволятиме гравцям різних платформ попередньо об’єднуватися для гри в одній команді.

Cистему обіцяли ввести до кінця цього року. Однак, з останнього допису в блозі Rocket League, стало відомо, що введення цієї системи переноситься на 2019 рік.

Це було важке рішення, однак ми хочемо доробити систему. Зробити її більш інтуїтивною та стабільною. Хочемо відполірувати її перед релізом.

Psyonix

Відкладання запуску системи не є чимось критичним для студії. Скоріш за все, це пов’язано із запуском повноцінної системи крос-плею, бо нещодавно у Sony дозволили грати у Fortnite з іншими консолями. Тож, із запуском RocketID, гравці PS4 зможуть змагатися із «футболістами» на Xbox One та Nintendo Switch.

Нагадаємо, що раніше гравці на PS4 змагалися лише з користувачами PC. На Xbox One та Nintendo Switch вже давно є повноцінний кросс-плей.

Читайте також

Rocket League стане безкоштовною за тиждень

Rocket League

Rocket League у серпні стане безкоштовною

Psyonix додала DirectX 11 у Rocket League, але є нюанс

Rocket League

Цього літа у Rocket League з’являться автолегенди 80-х!

Rocket-League-Radical-Summer-Trailer

Жадібність погубить Borderlands 3 — PlayNews #369

Жадібність погубить Borderlands 3 — PlayNews #369

Підсумки квітня: про PS5 та Xbox One SAD за мить до пограбування Steam [Подкаст]

Borderlands 3

MK11 vs. Ukraine — PlayNews #367

Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11 — це просто вогонь!!! — PlayNews #355

Mortal Kombat 11

Популярне