Ніщо не істинне, все дозволене: огляд артбука Assassin`s Creed

Автор: PlayUA @playua

Це матеріал від дописувача. Авторську орфографію та пунктуацію збережено.

“Ніщо не істинне, все дозволене”

Асасини, Тамплієри, стрибок віри, прихований клинок, частки Едему та багато інших термінів вже відомі багатьом ґеймерам. Понад 13 років серія Assassin’s Creed є однією з провідних відеоігрових франшиз. Сьогодні ми розповімо вам про одну з найрідкісніших книг, що є в нашій колекції — артбук першої гри серії Assassin’s Creed!

У 2007, коли вийшла оригінальна гра, ніхто з нас не знав, що сага про асасинів стане настільки великою серією. Але саме артбук відкриває завісу таємниці над планами, які будувала команда Ubisoft.

На сторінках книги ми бачимо безліч ранніх концептів і нарисів, які передували створенню величезного мультимедійного всесвіту. Артбук наповнений коментарями не тільки продюсера та креативного керівника проекту, а й левел-дизайнерів, художників і сценаристів. Вони розкривають несподівані подробиці створення тих чи інших елементів гри і діляться секретами розробки нової франшизи.

Уже тоді команда розуміла, що працює над чимось більшим, ніж просто однією грою, яка може породити 2-3 продовження. Тільки на створення образу головного героя, Альтаїра, пішло більше року. Його образ був списаний з орла, а його стрибок у бік жертви повинен був нагадувати напад хижого птаха на здобич.

Таке детальне опрацювання стосувалася всього, що є в грі. На одній зі сторінок сценаристи розповідають, що при створенні корпорації Абстерго вони надихалися серіалом Lost та секретною корпорацією DHARMA Initiative.

На іншому розвороті левел-дизайнери розповідають, як вони вирішували проблему створення міст, в яких можна залізти на будь-яку будівлю і як народилася концепція «стрибка віри».

Артбук наповнений ілюстраціями і концептами від приголомшливого художника Рафаеля Лакоста. На підставі його концептів були створені ключові локації в грі. До речі, він недавно був у нас в AB Library і ми записали з ним цікаве інтерв’ю.

Рафаель поділився своїм досвідом, розповів про роботу над Assassin’s Creed Valhalla і показав свої улюблені артбуки. Запис інтерв’ю з ним вже можна подивитись на нашому YouTube-каналі з українськими субтитрами.


Наша мета — робити круті заходи, залучати професіоналів індустрії, збирати найрідкісніші артбуки і розповідати про них. Підписуйтесь на наш канал і соціальні мережі (Facebook та Instagram) — попереду багато цікавого!

Команда AB Library

Цікаво також:

  • Assassin’s Creed — історично [не]достовірна 1/6

  • Assassin’s Creed | WP Merchandise

    Огляд офіційного мерча Assassin’s Creed українського виробництва + РОЗІГРАШ

  • Світ гри Assassin’s Creed Valhalla | артбук

    Таємниці північних загарбників: огляд артбука Assassin’s Creed Valhalla

Останні статті

Так низько не падала навіть ЕА: історія конфлікту Frogwares та Nacon

Автор: Олег Куліков

The Sinking City

Tales from the Loop: Світ Сімона Столенхага. Огляд артбука

Автор: PlayUA

Tales from the Loop

[РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ] Середньостатистичний український гравець (за версією PlayUA)

Автор: PlayUA

Скільки мають коштувати ігрові послуги в Україні?

Навіщо відкопувати мамонта? — Ретроспектива серії Syberia

Автор: Сергій Мельник

syberia

Стала відома дата релізу, ціна та варіанти видань Ratchet & Clank: Rift Apart

Автор: Віталій Тарнавський

Xbox Game Pass: 5 ігор, які я відкрив для себе за допомогою підписки Microsoft

Автор: Володимир Вітовський

Xbox Game Pass

Як ентузіасти з Reddit перемогли Волл-стріт: повна історія “афери століття”

Автор: Микола Єрьомін

Величезний конкурс. PlayUA 11 років!

Автор: Зімін Антон

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: